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Ethnische Diskriminierung
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Ethnic discrimination
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Entwicklung
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India
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Indien
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Marktforschung
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Economics
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Relationship marketing
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Großbritannien
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United Kingdom
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Beziehungsmarketing
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Entrepreneurship
914
Werbung
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Sozialer Wandel
898
ethnicity
890
Innovation
841
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Undetermined
131
Free
27
Type of publication
All
Book / Working Paper
976
Article
162
Journal
11
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
117
Aufsatz in Zeitschrift
117
Hochschulschrift
114
Lehrbuch
91
Textbook
81
Thesis
79
Collection of articles of several authors
67
Sammelwerk
67
Aufsatzsammlung
54
Bibliografie enthalten
53
Bibliography included
53
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
51
Case study
42
Fallstudie
42
Aufsatz im Buch
41
Book section
41
Graue Literatur
37
Non-commercial literature
37
Konferenzschrift
32
Ratgeber
21
Guidebook
20
Handbook
15
Handbuch
15
Conference proceedings
14
Working Paper
14
Arbeitspapier
13
Festschrift
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Fallstudiensammlung
9
Bibliografie
6
Einführung
6
Glossar enthalten
3
Glossary included
3
Accompanied by computer file
2
CD-ROM, DVD
2
Elektronischer Datenträger als Beilage
2
Mikroform
2
Monografische Reihe
2
Reprint
2
Bibliographie
1
Collection of articles written by one author
1
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Language
All
English
533
German
527
Undetermined
83
French
4
Russian
3
Polish
2
Italian
1
Slovak
1
Ukrainian
1
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Author
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Kotler, Philip
21
Meffert, Heribert
16
Aaker, David A.
15
Cravens, David W.
15
Tomczak, Torsten
15
Bruhn, Manfred
13
Fritz, Wolfgang
13
Kerin, Roger A.
10
Piercy, Nigel
10
Baker, Michael John
9
Kuß, Alfred
9
Lambin, Jean-Jacques
9
Sabel, Hermann
9
Weiser, Christoph
9
Wiedmann, Klaus-Peter
9
Andreasen, Alan R.
8
Benkenstein, Martin
8
Dichtl, Erwin
8
Diez, Willi
8
Peterson, Robert A.
8
Schaper, Thorsten
8
Oelsnitz, Dietrich von der
7
Day, George S.
6
Ibrahim, Essam
6
Krohmer, Harley
6
Pepels, Werner
6
Proctor, Tony
6
Vollert, Klaus
6
Backhaus, Klaus
5
Ebel, Bernhard
5
Homburg, Christian
5
Kavoura, Androniki
5
Levinson, Jay Conrad
5
Ryan, Damian
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Schneider, Helmut
5
Wood, Marian Burk
5
Ahlert, Dieter
4
Belz, Christian
4
Bernhardt, Peter
4
Boenigk, Silke
4
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Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
5
College of Commerce <Chicago, Ill.>
3
Deutsche Marketing-Vereinigung
3
American Marketing Association
2
Chartered Institute of Marketing
2
DePaul University / College of Commerce
2
Duncker & Humblot
2
Edward Elgar Publishing
2
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
2
Institut für Angewandte Sozial- und Wirtschaftsforschung <Wien>
2
Institut für Betriebswirtschaftslehre des Außenhandels <Wien>
2
Springer-Verlag GmbH
2
Universität St. Gallen / Institut für Marketing und Handel
2
Verband Deutscher Maschinen- und Anlagenbau / Abteilung Betriebswirtschaft
2
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
2
W. Kohlhammer GmbH
2
Zentrale Marketingveranstaltung <1987, Frankfurt, Main>
2
Brjanskij gosudarstvennyj techničeskij universitet
1
Campus Verlag
1
Center for Urban & Real Estate Management <Zürich>
1
Chartered Institute of Marketing <London>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <14, 2006, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <19, 2011, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe <20, 2012, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <11, 2003, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <12, 2004, Wien>
1
Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe <13, 2005, Wien>
1
Ekonomická univerzita v Bratislave / Podnikovohospodárskej fakulta
1
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
1
Fördergesellschaft Marketing e.V. an der Ludwig-Maximilians-Universität München
1
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
1
Hochschule <Wismar> / Fachbereich Wirtschaft
1
Hochschule Konstanz Technik, Wirtschaft und Gestaltung
1
IGI Global
1
IMP Group
1
INSTITUTE OF MANAGEMENT
1
Industrie-Kontakt-Seminar <13, 1990, Kaiserslautern>
1
Institut für Betriebswirtschaftslehre <Hohenheim> / Lehrstuhl für Absatzwirtschaft
1
International Conference on Strategic Innovative Marketing <5., 2016, Athen>
1
International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism <8., 2019, Chios>
1
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SpringerLink / Bücher
25
Europäische Hochschulschriften / 5
18
Gabler Edition Wissenschaft
10
Lehrbuch
10
Marktorientierte Unternehmensführung
8
Springer eBook Collection / Business and Economics
8
Industrial marketing management : the international journal for industrial and high-tech firms
7
Technological economics
6
Arbeitspapier / Institut für Marketing, Universität Mannheim
5
Journal of strategic marketing
5
Marketing-Wissen
5
Schriften zum Marketing
5
Springer eBook Collection / Business and Management
5
Arbeitspapiere / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung e. V.
4
Handbook of research on Asian business
4
Marketing und Management in der Lebensmittelbranche : Diskussionsbeiträge
4
Schriften zu Marketing und Management
4
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing / Arbeitspapier
4
Springer eBook Collection
4
Berner betriebswirtschaftliche Schriften
3
Edward Elgar E-Book Archive
3
Hochschulschriften zur Betriebswirtschaftslehre
3
International journal of business and globalisation : IJBG
3
International journal of entrepreneurial behavior & research
3
Journal of business research : JBR
3
Kohlhammer Edition Marketing
3
Management Know-how
3
Management und Marketing
3
Marketing intelligence & planning
3
Schriftenreihe Schwerpunkt Marketing
3
Schriftenreihe des Instituts für Betriebswirtschaftliche Forschung an der Universität Zürich
3
Springer Proceedings in Business and Economics
3
USW-Schriften für Führungskräfte
3
World review of entrepreneurship, management and sustainable development
3
Absolute essentials of business and economics
2
Always learning
2
Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
2
Asian journal of management cases
2
Betriebswirtschaftliche Abhandlungen
2
Dissertationen der Johannes-Kepler-Universität Linz
2
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
368
USB Cologne (business full texts)
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EconStor
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Business sustainability embeddedness as a strategic imperative : a process framework
Valente, Mike
- In:
Business & society
54
(
2015
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pp. 126-142
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010475373
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3
The expanding domain of strategic management research and the quest for integration
Durand, Rodolphe
;
Grant, Robert M.
;
Madsen, Tammy L.
- In:
Strategic management journal
38
(
2017
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2
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pp. 4-16
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011597792
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4
Three senses of
paradigm
in scenario methodology : a preliminary framework and systematic approach for using intuitive logics scenarios to change mental models and improve strategi...
Wayland, Rebecca
- In:
Technological forecasting & social change : an …
146
(
2019
),
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Interfirm collaboration as a performance-enhancing survival strategy within the business models of ethnic minority-owned urban restaurants affected by COVID-19
Crick, James M.
;
Crick, Dave
;
Chaudhry, Shiv
- In:
International journal of entrepreneurial behavior & research
29
(
2023
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Pillkahn, Ulf
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2007
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Corporate social responsibility as a bridge between business and
society
: a strategic perspective
Kuye, O. L.
;
Idowu, A.
- In:
International journal of business and globalisation : IJBG
13
(
2014
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pp. 250-271
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The influence of civil
society
organisations on strategic people management in the UK : standard-setting and behavioural compliance
Pilbeam, Stephen
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Williams, Steve
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Contemporary themes in strategic people management : a …
,
(pp. 34-40)
.
2013
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Strategic corporate social responsibility : stakeholders in a global environment
Werther, William B.
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2006
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Der Unternehmensdialog als Instrument einer gesellschaftsorientierten Unternehmensführung : theoretische Fundierung, empirische Untersuchung und Handlungsempfehlungen
Rettberg, Bernd
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1999
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