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Klappentext: Dieser Band leitet ausgehend von einer Analyse der historischen Entwicklung des Fahrrades und der Fahrradpolitik und -Planung Strategien ab, wie und warum das Fahrrad mehr Priorität bekommen kann, welche Bausteine zur kommunalen Fahrradförderung und zur fahrradfreundlichen Bundes-...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011736862
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Economically efficient prices for the passenger transportation system in the Greater Cairo Metropolitan Area would account for broader societal costs of traffic congestion and accidents, and local and global pollution. A
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In diesem Band wird versucht, für den Bereich der Verkehrspolitik und der raumbezogenen Planung die gegenwärtigen Möglichkeiten auszuleuchten, mit neuen Konzepten, Leitbildern und Instrumenten den Erosionstrend zu stoppen und den urbanen Veränderungsprozess in eine nachhaltige Entwicklung zu...
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10001449342
We estimate efficient prices for passenger transportation in Greater Cairo to address externalities from local pollution, greenhouse gases, traffic congestion, and traffic accidents. An estimated $2.20 per gallon gasoline tax (2006 US$) would be economically efficient, compared with the current...
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Economically efficient prices for the passenger transportation system in the Greater Cairo Metropolitan Area would account for broader societal costs of traffic congestion and accidents, and local and global pollution. A $2.20 per gallon gasoline tax (2006 US$) would be economically efficient,...
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