Showing 1 - 10 of 177
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014006039
Verlagsinfo: Das simple Identifizierungsdogma "mehr Konsum = mehr Glück" ist in der angenommenen Eindimensionalität erwiesenermaßen falsch. In Zuge der Steigerung des materiellen Wohlstandes haben weder die Raten von Glück und Zufriedenheit im gleichen Maße zugenommen, noch sind die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001362482
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000883550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000635765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000563845
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003319944
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003439014
Accounting ethics education : is there a difference between developed and developing countries? / Kiymet Tunca Caliyurt -- Beyond social responsibility discourse / Marcelo Fernando López Parra & Mariana Lima Bandeira -- Corporate social responsibility in a dialectical frame : the HIH collapse...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003377137