Showing 1 - 10 of 24,321
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003326410
Der Umgang mit Informationen wird für Unternehmen immer stärker wettbewerbsentscheidend. Das betriebliche Informationsmanagement steht dabei vor der Problematik, daß einerseits eine steigende Informationsflut zu verzeichnen ist, andererseits jedoch die benötigten Informationen nicht oder nur...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001631322
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001448184
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000559504
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000056230
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003688685
The paper investigates strategic campaigning in a model of redistributive politics in a society with many groups and two parties. Campaigns are informative, and parties can target campaigns to different groups. Voters are uncertain about whether parties fabor special groups. The parties will...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011514172
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013183313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013340910
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013479073