Showing 1 - 10 of 624,294
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001786481
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009700800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001686750
This book provides a synthesis of the theoretical literature of the last ten years with some empirical applications. Social learning is about individuals learning from the behavior of others and may lead to outcomes such as herding, fads, frenzies, crashes, and booms
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012673343
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587313
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001354508
Nach Lutz von Rosenstiels "Einführung in die Markt- und Werbepsychologie" (BA 6/93) liegt hier wieder ein ernstzunehmendes wissenschaftliches Lehrbuch zur Wirkung der Werbung auf Kaufentscheidungen vor. Theoretisch umfassende Fundierung, Gestaltungsempfehlungen, Messung der Werbewirkung und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000620407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003466472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607537
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001744291