Showing 1 - 10 of 23,112
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001421062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011731609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011482120
We highlight that convergence in repeated averaging models commonly used to study cultural traits or opinion dynamics is not equivalent to convergence in Markov chain settings if transition matrices are time-varying. We then establish a new proof for the convergence of cultural traits in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012942128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011809201
We highlight that convergence in repeated averaging models commonly used to study cultural traits or opinion dynamics is not equivalent to convergence in Markov chain settings if transition matrices are time-varying. We then establish a new proof for the convergence of cultural traits in the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011756147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001737190
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001577837
Menschliches Verhalten und Käuferverhalten wurden bereits in ihren unterschiedlichen Facetten und aus der Perspektive verschiedener wissenschaftlicher und praktischer Disziplinen beleuchtet. So wurde beispielsweise das Verhalten von Investoren, d.h. von Käufern an Finanzmärkten, aus der Sicht...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517440