Showing 1 - 10 of 22,385
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530466
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001624631
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001463643
In dieser überarbeiteten Fassung einer im Juni 2006 am staatswissenschaftlichen Seminar der Universität zu Köln eingereichten und von Prof. Dr. Horst M. Schellhaaß betreuten Diplomarbeit untersucht die Autorin, welche Auswirkungen die Digitalisierung auf Fernsehprogramme hat. Dazu erörtert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003410768
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003401496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003364732
The existing literature on "two-sided markets" addresses participation externalities, but so far it has neglected pecuniary externalities between competing platforms. In this paper we build a model that incorporates both externalities. In our setup differentiated platforms compete in advertising...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003366052
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003158737
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012699286