Showing 1 - 10 of 12,147
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014466924
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001751164
Unter dem Schlagwort des "Corporate Branding" steht ein weiterer Aspekt der Markenführung im Fokus des Markenmanagements. Dessen Bedeutung resultiert aus den vielfältigen Wirkungen einer Unternehmensmarke. So symbolisiert diese nicht nur gegenüber Konsumenten institutionelle und damit...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011942965
In this paper, we study how a retailer can benefit from acquiring consumer taste information in the presence of competition between the retailers store brand (SB) and a manufacturers national brand (NB). In our model, there is ex-ante uncertainty about consumer preferences for distinct product...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011775701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515496
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003420222
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012622608
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011517602
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014576915