Showing 1 - 10 of 29,853
The information asymmetries inherent in credence goods have typically led economists to conclude these markets require well-defined quality standards and third-party verification that producers are meeting those standards. Nonetheless, many producers of credence goods appear to be opting out of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011518594
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001696355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001649658
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672013
Käufer und Nutzer von Gütern sind für die Realisierung einer ökologisch, sozial und ökonomisch nachhaltigen Entwicklung von entscheidender Bedeutung. Renommierte Autoren stellen innovative Konzepte vor und geben Antwort auf die Frage, wie "Nachhaltiger Konsum" inhaltlich zu bestimmen und im...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001607536
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002396933
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001608587
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001436154