Showing 1 - 10 of 2,111
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015077484
This paper analyzes decisions of multi-product firms regarding product selection, innovation and advertising as choices of consumer valuation distributions. We show that a profit-maximizing monopolist chooses these distributions so as to maximize the dispersion of the valuation differences...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012656050
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012320587
Die vorliegende Arbeit beschäftigt sich mit der Frage, wie sich das innovative Arbeitsverhalten von Mitarbeitern auf ihre Leistung auswirkt und wie Manager das innovative Arbeitsverhalten beeinflussen können. Zwei Forschungsmodelle adressieren die forschungsleitende Fragestellung:...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009661543
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009663238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246710
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011458416
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011490041
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011407056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012582610