Showing 1 - 10 of 10,310
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001502662
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000929544
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000996034
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011760649
We study how within-store price variation changes with inflation, and whether households exploit it to attenuate the inflation burden. We use micro price data for food products sold by 91 large multi-channel retailers in ten countries between 2018 and 2024. Measuring unit prices within narrowly...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014576655
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013531676