Showing 1 - 10 of 10,264
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000119645
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000422323
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003595919
Gemeinschaftsmarketing für Agrarprodukte und Lebensmittel ist spätestens seit der Ein-führung des Absatzfondsgesetzes im Jahr 1969 das zentrale Instrument zur Absatzförde-rung in der Agrar- und Ernährungswirtschaft. Institutionalisiert in der Centralen Marketing-Gesellschaft der Deutschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011342054
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003255225
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001740520
Advertising bans can increase or decrease alcohol consumption due to effects on beverage choice, price competition, and substitution by producers toward non-banned media. We study bans on broadcast advertising in seventeen OECD countries for the years 1977-95, in relation to per capita alcohol...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014028747