Showing 1 - 10 of 5,781
Entwicklung und Grundlagen des internationalen Direktmarketing Nationales versus internationales Direktmarketing Prozesse und Rahmenbedingungen des internationalen Direktmarketing Internationale Direktmarketingstrategien von Unternehmen Erfolgsfaktoren des internationalen Direktmarketing Neue...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002493684
Deutschland -- 8 Finnland -- 9 Frankreich -- 10 Großbritannien -- 11 Italien -- 12 Niederlande -- 13 Norwegen -- 14 Österreich … -- 15 Schweden -- 16 Schweiz -- 17 Spanien -- 18 USA. … Marketing ein. Dem Trend der zunehmenden Globalisierung des Welthandels folgt auch das internationale Direktmarketing. Im …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000898044
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000764251
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000880361
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003893579
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009524301
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011340263
, Ireland, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Switzerland, UK; 3) a neutral role - Denmark and Italy; and 4) a negative impact … - the case of Portugal; 2) a positive but stable role of education in terms of inequality - Austria, Finland, France …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011325999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010339722