Showing 1 - 10 of 16,400
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013197469
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003346474
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003521198
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003092804
extending their assortment with attractive national brands. In this study, we determine what factors drive national-brand …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014061773
Multi-Channel Retailing hat sich als Distributionsstrategie fest im Handel etabliert. Auf Grund der zunehmenden Verbreitung des Multi-Channel Retailing in der Handelspraxis ist eine Differenzierung allein auf Grundlage des Geschäftsmodells heute nicht mehr erfolgversprechend. Vielmehr muss das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014016955
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010193916
-sale doctrine and the law of contributory liability …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012913732
products within their outlet they compete with their upstream brand suppliers on sales and shelf space. This ‘vertical … leading manufacturers’ brand and its ‘value’ alternatives. This unique relationship and the increased role played by private …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014199761
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009232994