Showing 1 - 10 of 325
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000631726
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012038109
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838719
Persistent link: https://www.econbiz.de/10004930082
This paper explores the reputations of 63 German firms over the period 1988 to1998. It considers what factors may affect firm reputations, and how and whyreputations change over time. The reputation data come from Manager Magazin’ssurvey that is similar to the one compiled annually in the US by...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005841052
Nach KOTLER besteht die zentrale unternehmensstrategische Aufgabe darin, Absatzund Gewinn zu steigern.1 NIESCHLAG et al. definieren den grundsätzlichen Nutzen derUnternehmung differenzierter:"Üblicherweise wird er [der Nutzen der Unternehmen] in Gewinn, Rentabilität,Bestand oder Wachstum des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005866523
Der Zusammenhang zwischen Image und Erfolg von Unternehmen wurde bereits des öfterenuntersucht .' Arbeiten, die sich … : Wie beeinflußt das Image denErfolg?... …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005867917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000070962