Showing 1 - 10 of 120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011349141
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010244891
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010246786
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010196966
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009786063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010344912
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011483976
The main goal of our study is to analyze how success and failure in crucial situations affect subsequent individual … overtime of both groups do not differ significantly (between-subject comparison). We conclude that success in crucial … overconfidence, are discussed. We argue that our findings can be transferred to behavior after success or failure in business …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010472514
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011477049
Die Nutzung von sozialen Netzwerken wie Facebook ist auf dem Vormarsch. Aber kann Facebook für Unternehmen ein entscheidendes Marketing- und Networking-Tool sein, das den Unternehmenserfolg unterstützt? Unser Auswertungen von 1.971 Firmen zeigen, dass die Aktivität auf Facebook durch den...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011406130