Showing 1 - 10 of 2,684
Chapter 1 Introduction: Overview of the Faith-Based Entrepreneurship Research -- Part 1: Faith and Women Entrepreneurship -- Chapter 2 Converging Faith and Entrepreneurship: A Study of Auntie Anne's -- Chapter 3 A Marketplace for the Christian Entrepreneurial Spirit: A Case Analysis of Mary Kay...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10015062721
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011910972
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011910670
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009789800
Abstract: Welches sind die Vorbedingungen für wertebezogenes Mitarbeiterverhalten und wie wirkt es sich auf den Erfolg aus? Aus der Sicht nachhaltiger Wettbewerbsvorteile untersucht der Autor das Konzept ‚living the brand’. Es zeigt sich, dass Markenorientierung und Wertefit markenkonformes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015145
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011887123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014505877
Part I. Business and Society -- Chapter 1. Women: Beyond Social Responsibility and Toward Social Innovation for a Sustainable Society. Lesson From the Past -- Chapter 2. Higher Professional Technical Course in Portugal: The Case Study of the Polytechnic Institute of Guarda -- Chapter 3. A Study...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014248692
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014283327
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014472949