Showing 1 - 10 of 1,822
The booking purchase process in B2C tourism online from the perspective of the quality-satisfaction-loyalty value chain has scarcely been investigated. The measurement models of the variables are not unified and essential variables, as transaction costs, need more research in order to achieve a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012125315
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011558407
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010528355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008771860
Supply Chain Management zeichnet sich gegenüber der traditionellen Beschaffung entlang der Lieferanten-Kunden-Kette dadurch aus, dass nicht nur partnerschaftliche Beziehungen auf Dauer eingerichtet werden, sondern dass außerdem ein gemeinsames Interesse an der Weiterentwicklung von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002435442
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012806937
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814275
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003756247
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003993377