Showing 1 - 10 of 1,637
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003851848
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011297035
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003115163
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001408547
Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still lacking insight concerning the creation of additional customer value, in terms of a seamless purchase...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017356
Relevanz der Markenbeziehungsqualität in Wissenschaft und Praxis -- Theoretische Fundierung und Stand der Forschung zur Markenbeziehungsqualität -- Konzeptualisierung der Markenbeziehungsqualität -- Operationalisierung der Markenbeziehungsqualität -- Empirische Studie zur Messung und Wirkung...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424824
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432278
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009009286