Showing 1 - 10 of 3,649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011570462
pt. 1. Consumer engagement with social media -- pt. 2. Branding and advertising issues in social media -- pt. 3. Measurement and interpretation issues in social media -- pt. 4. Public policy issues in social and digital media.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013181876
"This book provides a broad investigation into the use of social technologies in business practices through theoretical research and practical applications, exploring the opportunities and challenges brought about by the advent of various 21st century online business web tools and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009753394
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009561645
Influencer Marketing - eine Bestandsaufnahme -- Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus …? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist … Marketing -- Fallbeispiele: Influencer-Marketing-Cases aus 12 Branchen -- Prozesse, Technologie & Daten - Wie können …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012440012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011686891
für Unternehmen als auch für Influencer. Marketingprofis erfahren, wie sie Influencer Marketing bestmöglich in ihre … erfolgskritisches Thema werden auch die wettbewerbsrechtlichen Grundlagen des Influencer Marketing verständlich und handlungsorientiert …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011906646
Wie sieht das Marketing im Influencer Zeitalter aus? -- Markenstrategischer Fit im Influencer Marketing: Die Marke im … Spannungsfeld zwischen Kontinuität und Freiheit -- Influencer Marketing ist nicht nur Instagram -- Influencer in der B2B …-Kommunikation -- Wie Unternehmen aus Micro-Influencern Co-Marketer machen -- Fallbeispiele: Influencer-Marketing-Cases aus 12 Branchen …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014018667
Chapter 1 Online Consumer Behavior and Marketing Channel -- 2 Mobile Marketing Channel.3 Scope of Short Messaging … Service (SMS) as a Marketing Channel -- 4 Effective Mobile Channel -- 5 Design of the Mobile Channel Structure -- 6 Target … Marketing and Development of the Communication Channel -- 7 Conclusion. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019777