Showing 1 - 10 of 3,745
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009303437
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003902507
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002835678
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010216011
Chapter1-Problem Setting -- Chapter 2 Theory and Design of Conjoint Studies (Ratings Based Methods) -- Chapter 3 Analysis and Utilization of Conjoint Data (Ratings Based Methods) -- Chapter 4 Choice Based Conjoint Studies: Design and Analysis -- Chapter 5 Methods for a Large Number of Attributes...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017526
Die Analyse und Prognose des Kaufverhaltens von Konsumenten beschäftigt nicht nur die theoretische Marketingforschung, auch für den Praktiker stellt das Wissen über das Zustandekommen von Präferenzen eine zentrale Entscheidungsgrundlage für den Einsatz des Marketinginstrumentariums dar....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013510188
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001598079
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012065086