Showing 1 - 10 of 4,143
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013378831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003498311
Durch sinkende Aufenthaltsdauern und einen immer geringeren Anteil von Stammkunden gewinnt das Markenmanagement im Tourismus zunehmend an Bedeutung. Als wichtige Ursache für die geringe Kundenbindung gilt das Phänomen des Variety-Seeking Behavior: Kunden wechseln trotz hoher Zufriedenheit aus...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000385995
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003883994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003953252
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011489158
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012388622
Across a number of highly technologized countries, such as the US, the UK, Canada and Australia, we witness ongoing, if not increasing, digital divides between citizens who live in urban areas and those who live in rural and remote areas. This is not only true for the general availability of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014128291