Showing 1 - 10 of 7,740
Tourismus zunehmend an Bedeutung. Als wichtige Ursache für die geringe Kundenbindung gilt das Phänomen des Variety … im Tourismus leisten können, wenn dieses durch Variety-Seeking Behavior verursacht wird. Er sieht die Kenntnis der … Motivationen und zeigt, dass Dachmarken im Tourismus eine strategische Option für eine verbesserte Kundenbindung sein können. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517001
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003498311
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013378831
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001773152
Tourism Governance takes a systematic approach to reveal the varying internal and external dynamics that influence tourism policy and strategy across countries. With particular attention to the role of stakeholders and governmental scales, the book offers a broad geographic representation,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014550609
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955607
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003838425
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012007875
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010197745