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Artists have always loved to hate the art market. They want to sell their work, but only on their own terms. Unfortunately, they usually lack the means to explain what they want and why they want it. But in 1971, two associates of a self-styled “Art Workers Coalition,” Seth Siegelaub and...
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Our approach for automating the negotiation of business contracts proceeds in three broad steps. First, determine the structure of the negotiation process by applying general knowledge about auctions and domain-specific knowledge about the contract subject along with preferences from potential...
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Marketing and implementing large-volume orders and major projects calls for specific types of expertise. This textbook deals with all of the management tasks involved: order management, inquiry evaluation and proposal preparation, pricing and revenue planning, order financing and financial...
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Nachverhandlungen sind für Logistik-Dienstleister stets mit dem Risiko der Ausspielung eines Hold-up-Potenzials durch ihre Auftraggeber verbunden. Johannes Gaismayer entwickelt ein Kategoriensystem, welches auf dem Konzept der Quasirente basiert und darauf abzielt, die Verhandlungsstärken...
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Die Vermarktung und Abwicklung von Großaufträgen und -projekten erfordert ein spezielles Marketing-Know-how. Das vorliegende Werk beschäftigt sich mit allen dafür notwendigen Managementaufgaben. Die Perspektive ist dabei branchenübergreifend und umfasst klassische Industriebranchen genauso...
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