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Dieses Buch liefert eine praxis- und umsetzungsbezogene Darstellung der einzelnen Methoden des integrierten Marketing … Marketing-, Vertriebs- und Kundenmanagement wird dabei explizit integriert. …This work concisely presents methods for integrated marketing, sales, and client management, and is orientated to …
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This book provides a uniform and coherent approach to the analysis of distribution systems in general and retail systems in particular. It develops the fundamentals of retail demand and supply, and demonstrates how the provision of distribution services is a principal determinant of economic...
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-Border-Handel -- Marketing und Verkauf im Einzelhandel (inklusiver wichtiger Kommunikatinsplattformen und Suchmaschinenmarketing … eindrucksvoll die Veränderungsdynamik dieses großen Marktes auf. Danach wird der chinesische Einzelhandel (stationärer Handel … Einzelhandel. Zudem werden die wichtigsten Transaktionsmodelle und Marktteilnehmer im chinesischen Einzelhandel vorgestellt und …
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. As vertical relationships in marketing channels have strengthened their influence over the shape of the industry, the … producer-distributor relationship has become more central to an understanding of both marketing practice and the conduct and … international retail and marketing channels. It provides a structural overview of the producer-distributor relatio …
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