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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Article in journal
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Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
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Bildband
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Book section
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Case study
1
Collection of articles of several authors
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Fallstudie
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Sammelwerk
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Language
All
German
2
English
2
Author
All
Mazanec, Josef A.
3
Ring, Amata
1
Schweiger, Günter
1
Siegert, Elfriede
1
Springinsfeld, Leopold
1
Wöber, Karl
1
Wöber, Karl W.
1
Zins, Andreas
1
more ...
less ...
Institution
All
Österreichische Werbewissenschaftliche Gesellschaft
1
Published in...
All
Die Herausforderung der globalen Vernetzung : Forschungsreaktionen aus dem Department für Welthandel der Wirtschaftsuniversität Wien
1
Tourism economics : the business and finance of tourism and recreation
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
4
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1
-
4
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4
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relevance
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1
Analysing international city tourism
Mazanec, Josef A.
(
ed.
);
Wöber, Karl W.
(
contributor
)
-
2010
-
2. ed.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003851532
Saved in:
2
Tourism destination competitiveness : second thoughts on the world economic forum reports
Mazanec, Josef A.
;
Ring, Amata
- In:
Tourism economics : the business and finance of tourism …
17
(
2011
)
4
,
pp. 725-751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009373189
Saved in:
3
Globale touristische Wettbewerbsfähigkeit : Praxis braucht Forschung?
Mazanec, Josef A.
;
Wöber, Karl
;
Zins, Andreas
- In:
Die Herausforderung der globalen Vernetzung : …
,
(pp. 92-112)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003706834
Saved in:
4
Persil bleibt Persil : aus dem langen Leben einer großen Marke ; die Marke Persil in Österreich seit 1985, in Central Eastern Europe, in Deutschland, in der Welt ; eine markentechn...
Springinsfeld, Leopold
-
2005
-
2. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002734186
Saved in:
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