Showing 1 - 10 of 9,067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003971765
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003384138
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011396873
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011305438
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011305472
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485466
Die Kenntnis kultureller Gemeinsamkeiten und Unterschiede ist entscheidungsrelevant, wenn sich internationales Marketing im Spannungsfeld zwischen globaler Standardisierung und lokaler Adaption bewegt. Claudia Mennicken entwickelt einen konzeptionellen Bezugsrahmen für ein interkulturelles...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001508084
The development of Global Internet shopping has opened up exciting opportunities for finding new and efficient way of doing businesses. Although the advance in information infrastructure makes connectivity possible to reach almost anywhere in the world, it does not necessarily ensure a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012929446
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012270517
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011654055