Showing 1 - 10 of 13,848
An exposé on the rise of Coca-Cola to become one of the world's most profitable and recognized brands shares unsettling reports on franchise deals in adversarial nations, the role of company products in obesity rates, and the environmental impact of its bottling practices
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008656460
Der Global Compact der Vereinten Nationen versteht sich nicht als Regulierungsinitiative, sondern als freiwilliges Lern- und Dialogforum für Corporate Citizenship. Dieser Beitrag entwickelt Vorschläge, wie der Global Compact diesem Anspruch (noch besser) gerecht werden kann. Hier geht es um...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011758062
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013186179
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012146649
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003870490
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003527057
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003717747
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003340738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008658211
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010419359