Showing 1 - 10 of 3,667
Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516880
In my thesis, I study three important issues in industrial organization. Chapter 1 studies the impact of vertical integration on innovation in an industry where firms need to undertake risky R&D investments at both production and distribution stages. Vertical integration brings better...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298934
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001610738
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011719120
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011298748
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010479067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011405893
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012061122
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014234023
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003990690