Showing 1 - 10 of 212
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000654105
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001436261
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013389701
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002509274
Die Arbeit untersucht in drei experimentellen Studien mit induzierten Präferenzen, wie präzise Contingent Valuation, Discrete Choice- und Conjoint Analyse unter verschiedenen Bedingungen die Zahlungsbereitschaften für Umweltgüter erfassen. Die Studienergebnisse bieten Orientierung bei der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019740
Some scholars propose that the concept of market orientation needs to be extended to encompass a company’s indirect customers too. In an action-oriented perspective, this extended market orientation implies the notion of multi-stage marketing (MSM). For B-to-B settings, MSM entails the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013523113
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013433063
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003762922