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1. Persönliche Kommunikation in Kundeninteraktionen -- 1.1 Bedeutung einer beziehungsorientierten Kommunikation -- 1.2 Kommunikationsqualität als Erfolgsgröße in der Mitarbeiter-Kunde-Kommunikation -- 1.3 Ziel und Forschungsfragen der Arbeit -- 1.4 Eingrenzung des Untersuchungsgegenstands --...
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In hierarchischen Loyalitätsprogrammen bekommen einige Kunden einen bevorzugten Kundenstatus vom Unternehmen geschenkt, anstatt diesen wie üblich aktiv zu erreichen. Ob sich der geschenkte bevorzugte Kundenstatus ebenso positiv auf die Kundenloyalität auswirkt wie der erreichte, ist unklar....
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Introduction -- Part I. Towards a theory of innovation in services -- Part II. The nature of innovation in services : sectoral dynamics -- Part III. Measuring innovation in services and its impacts -- Part IV. Organizational and strategic patterns for service innovation -- Part V. Knowledge...
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Service innovation is a young but prolific research field, with a rapidly increasing number of publications being dedicated to the area. This title explores the most significant articles that helped build and develop this field from a theoretical, empirical and methodological perspective. In...
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The German Federal government has allowed some regions (Approved Local Providers) to be solely responsible for the care of long-term unemployed. The remaining regions had to form Joint Local Agencies, where the local social benefit administrations work together with the local public employment...
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