Showing 1 - 10 of 6,459
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003007555
1. Persönliche Kommunikation in Kundeninteraktionen -- 1.1 Bedeutung einer beziehungsorientierten Kommunikation -- 1.2 Kommunikationsqualität als Erfolgsgröße in der Mitarbeiter-Kunde-Kommunikation -- 1.3 Ziel und Forschungsfragen der Arbeit -- 1.4 Eingrenzung des Untersuchungsgegenstands --...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017330
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010384411
In hierarchischen Loyalitätsprogrammen bekommen einige Kunden einen bevorzugten Kundenstatus vom Unternehmen geschenkt, anstatt diesen wie üblich aktiv zu erreichen. Ob sich der geschenkte bevorzugte Kundenstatus ebenso positiv auf die Kundenloyalität auswirkt wie der erreichte, ist unklar....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020917
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012617334
Introduction -- Part I. Towards a theory of innovation in services -- Part II. The nature of innovation in services : sectoral dynamics -- Part III. Measuring innovation in services and its impacts -- Part IV. Organizational and strategic patterns for service innovation -- Part V. Knowledge...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011397199
Service innovation is a young but prolific research field, with a rapidly increasing number of publications being dedicated to the area. This title explores the most significant articles that helped build and develop this field from a theoretical, empirical and methodological perspective. In...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011852194
Purpose: This paper seeks to analyse to what extent absolute wage levels, relative wages compared with colleagues, and the position in a firm's hierarchy affect workers' absenteeism behaviour. Design/methodology/approach: The paper uses personnel data of a large German company from January 1999...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003981754
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009791582
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010463551