Showing 1 - 10 of 8,416
Relying on a recent survey of more than 3300 participants from China, Germany and the US, this paper empirically … costs across countries. The ranking of the main principles for burden-sharing is identical in China, Germany and the US …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010240681
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001656568
Die dritte, überarbeitete und erweiterte Auflage liefert eine komprimierte, jedoch umfassende Darstellung und Analyse der nationalen und internationalen Medienbranche aus betriebswirtschaftlicher Sicht. Insa Sjurts rekonstruiert die Marktstrukturen für die Medienteilmärkte Zeitungen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517394
Analyse der nationalen und internationalen Medienbranche aus betriebswirtschaftlicher Sicht Medienteilmärkte Zeitungen, Zeitschriften, Hörfunk, Fernsehen und Internet Fallstudien über die Unternehmensstrategien der größten Wettbewerber Allokationseffizienz der Medienbranche
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002354004
welfare state in Germany, Sweden, and the United States …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003433265
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010469617
Germany’s attested low attractiveness for high-skilled immigrants to its society’s attitudes towards immigrants. We develop … measures to increase Germany’s attractiveness in the competition about talents. …, anhand derer Deutschland seine Attraktivität im internationalen Wettbewerb um Talente steigern kann. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452707
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002415191
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001896184
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001299112