Showing 1 - 10 of 2,197
Foreword -- Preface -- Acknowledgment -- Introduction -- Private label management : insights and research directions … Economics & Management, Portugal -- Managing in-store stimuli for different private label tiers author name, affiliation … labels in specific markets -- Fair trade and innovation in the shopping channel : NGOs'marketing strategies as retailers of …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485739
as consumer behavior and satisfaction in response to marketing strategies and the sensitive pricing techniques being …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011513146
"In den vergangenen Jahren haben sich die Anforderungen an die Rechnungslegung bei deutschen Unternehmen - insbesondere Kapitalgesellschaften - entscheidend verändert. Den zwei bedeutendsten Entwicklungstendenzen, mit denen sich die Verantwortlichen in Zukunft verstärkt auseinander setzen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002604557
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001575148
Trotz der großen Beachtung, die Wissenschaft und Praxis den Marken und der Markenbewertung in den zurückliegenden Jahren gewidmet haben, zählt ihre Behandlung im Rahmen der handels- und steuerrechtlichen Rechnungslegung zu den bislang wenig diskutierten Fragestellungen. Die Studie greift...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011928942
This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing …. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics … Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020144
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001825936
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003364979
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000558056
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000601060