Showing 1 - 10 of 471
Acknowledgements -- What is a market? -- Markets as metonyms of urban transformation : East London -- Markets and place-image : Rio de Janeiro -- Markets as unremarkable and remarkable places : Paris, Amsterdam, Hong Kong, Beijing -- Dis/placing markets through urban renewal : Sydney -- The...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438077
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003631556
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000542849
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003651256
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009488647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011523486
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003844513
Die "Medienstadt" bezeichnet Kultur- und Medien-Zentren auf verschiedensten geographischen Maßstabsebenen - sie umfasst lokale Cluster der Kulturproduktion im urbanen Raum bis hin zu den Kulturmetropolen des globalen Städtesystems. Die Medienwirtschaft kann heute als "Leit-Industrie" und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001637667
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001786067
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001739842