Showing 1 - 10 of 12,753
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012300729
We develop a new dynamic multivariate model for the analysis and the forecasting of football match results in national league competitions. The proposed dynamic model is based on the score of the predictive observation mass function for a high-dimensional panel of weekly match results. Our main...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011688523
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003781898
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011381892
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011336528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009621640
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009722968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010489469