Showing 1 - 10 of 16,687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011965470
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516653
Klappentext: Sponsoring zählt zu den etablierten Instrumenten der Markenkommunikation. Angesichts der Kostenexplosion in vielen Bereichen ist die Kontrolle der Sponsoringeffektivität eine dringliche Aufgabe. Bisherige Forschungsarbeiten sind allerdings häufig undifferenziert und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003398401
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001320423
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012510288
Electricity price forecasting has become an area of increasing relevance in recent years. Despite the growing interest in predictive algorithms, the challenges are difficult to overcome given the restricted access to relevant data series and the lack of accurate metrics. Multiple models have...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014464238
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001748076
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013360877
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003348003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000928032