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Zusammenfassung Dieser Beitrag untersucht, inwiefern die Sapir-Whorf- Hypothese, die die Abhängigkeit des Denkens von der Sprache postuliert, einen Erklärungsansatz zur raumsemantischen Konstruktion des touristischen Südens liefern kann. Sie dient als Analyseraster in Verbindung mit...
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Zusammenfassung Die Sozialfigur „Tourist“ genießt sowohl in der akademischen als auch in der populärwissenschaftlichen Literatur mehrheitlich keinen guten Ruf. Die mit ihr verbundenen negativen Konnotationen sind zahlreich und umfassen ebenso Adjektive wie auch Tierbezeichnungen oder...
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Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
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and are likely to be unable to improve the image of pig farming by simply providing information via pictures and texts …
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image of the region, demonstrating the need for a coherent communication strategy that combines the interests of Member …
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order to signal honesty, and thereby mitigate the image repercussions of upward lying in high-stakes contexts. This …
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Purpose: This research study analyzes Moldovans' intentions to visit Greece, and their perceptions of Greece's image as … findings are based upon a sample of 139 respondents. Findings: The findings reveal that, overall, Greece's image as a tourist … creating marketing strategies that would help in managing and improving Greece's image as a destination among Moldovan tourists …
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. Challenges marketers and researchers to broaden their conception of marketing communication to one more consistent with an image …
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In a well-functioning market, consumers exert choices not just in purchases of products but also inselections of locations to enjoy shopping. Scholarly research has demonstrated that retailatmospheres impact on shoppers’ pleasurable shopping experiences. Demonstrating the marketingconcept in...
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