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Zusammenfassung Dieser Beitrag untersucht, inwiefern die Sapir-Whorf- Hypothese, die die Abhängigkeit des Denkens von der Sprache postuliert, einen Erklärungsansatz zur raumsemantischen Konstruktion des touristischen Südens liefern kann. Sie dient als Analyseraster in Verbindung mit...
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Zusammenfassung Die Sozialfigur „Tourist“ genießt sowohl in der akademischen als auch in der populärwissenschaftlichen Literatur mehrheitlich keinen guten Ruf. Die mit ihr verbundenen negativen Konnotationen sind zahlreich und umfassen ebenso Adjektive wie auch Tierbezeichnungen oder...
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Gegenstand dieser Arbeit ist die Betrachtung der Reputation eines Unternehmens aus ?konomischer Sicht. Die Zusammenfassung von Beurteilungen der Unternehmensaktivit?ten durch wirtschaftlich relevante Interessengruppen bildet eine Unternehmensreputation. Die Reputation wird hier mit einem...
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. Three specific issues are considered: the destination life cycle concept, capacity, and destination image. Conclusions are …
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In a well-functioning market, consumers exert choices not just in purchases of products but also inselections of locations to enjoy shopping. Scholarly research has demonstrated that retailatmospheres impact on shoppers’ pleasurable shopping experiences. Demonstrating the marketingconcept in...
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communication are very close related with the image-building of advisory services. The signals from audiences create correct market … perception for the service when it is not commensurate with market share. Well developed corporate image of the service minimize …
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Abstract The article analyses the brand image concept, brand development stage, and the brand image importance. In … order to create a strong brand image, the user must be provided with the structured information, which is stored in its … necessary to use the trademark emotional stimuli. The source operating user creates the brand image: the user experience …
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This article was written in order to provide an overview regarding the opportunities of promoting Romania’s image and … emphasizing the influences that the Brain Circulation phenomenon can have in promoting Romania’s image and identity abroad, within … avoided: the subject of the brain drain circulation, whose perspective regarding its image of the country of origin can suffer …
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image. This work a model formulates and develops for the determination of the internal image of the university institution …
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