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Sustainable development
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5
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3
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3
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Theory
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World
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Betriebliche Wertschöpfung
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Bevölkerungsentwicklung
1
Business process management
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1
Consumers
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Type of publication
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Article
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
15
Aufsatz im Buch
10
Book section
10
Language
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German
18
English
12
Undetermined
2
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Belz, Frank
32
Binder, Julia Katharina
5
Bilharz, Michael
4
Dyllick, Thomas
3
Villiger, Alex
2
Bacq, Sophie
1
Baumbach, Wenke
1
Ditze, Daria
1
Hildesheimer, Gabi
1
Kozinets, Robert V.
1
Krämer, Aline
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McDonagh, Pierre
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Pant, Rita
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Peattie, Kenneth J.
1
Pobisch, Jasmin
1
Reisch, Lucia A.
1
Salvi, Esther
1
Sammer, Katharina
1
Schmidt-Riediger, Birte
1
Zängler, Thomas W.
1
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Nachhaltigkeits-Marketing in Theorie und Praxis : [das 5. St. Galler Forum für Nachhaltigkeitsmanagement mit dem Titel "Nachhaltigkeits-Marketing: Grundlagen und Potenziale", das am 25. November 2003 an der Universität St. Gallen stattfand ...]
4
Theorizing about sustainable entrepreneurship
4
Die Betriebswirtschaft : DBW
3
Nachhaltiger Konsum und Verbraucherpolitik im 21. Jahrhundert
3
Business strategy and the environment
2
Die Unternehmung : Swiss journal of business research and practice ; Organ der Schweizerischen Gesellschaft für Betriebswirtschaft (SGB)
2
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis
2
Ahead of the curve : cases of innovation in environmental management
1
Creativity and innovation management
1
Das Wirtschaftsstudium : wisu ; Zeitschrift für Ausbildung, Prüfung, Berufseinstieg und Fortbildung
1
Entrepreneurship theory and practice : ET&P
1
Konsumenten im Fokus der Wissenschaft : Festschrift anlässlich der Emeritierung von Georg Karg
1
Management mit Vision und Verantwortung : eine Herausforderung an Wissenschaft und Praxis ; Festschrift für Hans Raffée zum 75. Geburtstag
1
Marketing : ZFP ; journal of research and management
1
Sustainability challenges and solutions at the base of the pyramid : business, technology and the poor
1
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
1
Transformative consumer research for personal and collective well-being
1
Unternehmenserfolg durch Umweltschutz : Rahmenbedingungen, Instrumente, Praxisbeispiele
1
Wirtschaft und Verwaltung : Themenheft zum Gewerbearchiv
1
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1
Geteilte Verantwortung aus Sicht von Lebensmittelherstellern
Pobisch, Jasmin
;
Belz, Frank
- In:
Nachhaltiger Konsum und Verbraucherpolitik im 21. …
,
(pp. 167-207)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003676903
Saved in:
2
Ökologische Unternehmungsentwicklung : die Entstehung einer dynamischen Perspektive
Dyllick, Thomas
- In:
Unternehmenserfolg durch Umweltschutz : …
,
(pp. 53-69)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001285466
Saved in:
3
Ökologische Betroffenheit von Unternehmen in der schweizerischen Lebensmittelindustrie : Ergebnisse einer empirischen Untersuchung
Dyllick, Thomas
- In:
Die Betriebswirtschaft : DBW
55
(
1995
)
5
,
pp. 581-598
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001190057
Saved in:
4
Aktuelle und potentielle Konkurrenten im schweizerischen Lebensmitteldetailhandel : eine wettbewerbsstrategische Analyse
Belz, Frank
- In:
Die Unternehmung : Swiss journal of business research …
52
(
1998
)
5
,
pp. 297-308
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001254189
Saved in:
5
Sustainable entrepreneurship : what it is
Binder, Julia Katharina
;
Belz, Frank
- In:
Theorizing about sustainable entrepreneurship
,
(pp. 32-60)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741514
Saved in:
6
Sustainable entrepreneurship : a convergent process model
Belz, Frank
;
Binder, Julia Katharina
- In:
Theorizing about sustainable entrepreneurship
,
(pp. 61-87)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741517
Saved in:
7
Shades of gray : negational categorizations of founder identity
Belz, Frank
;
Binder, Julia Katharina
- In:
Theorizing about sustainable entrepreneurship
,
(pp. 131-162)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741521
Saved in:
8
Be the change you Want to see in the world : the value creation processes of sustainable entrepreneurs
Binder, Julia Katharina
;
Belz, Frank
- In:
Theorizing about sustainable entrepreneurship
,
(pp. 163-193)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011741523
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9
Sustainable entrepreneurship : a convergent process model
Belz, Frank
;
Binder, Julia Katharina
- In:
Business strategy and the environment
26
(
2017
)
1
,
pp. 1-17
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011900621
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10
Öko-Marketing in Europa : Ausprägungsformen und Einflussfaktoren
Belz, Frank
- In:
Marketing : ZFP ; journal of research and management
25
(
2003
)
3
,
pp. 169-182
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001779662
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