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Unternehmensethik
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2006-2011
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Advertising effects
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Altersvorsorge
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Arbeitszufriedenheit
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Betriebliche Kennzahl
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Black-Scholes model
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Celebrity-Werbung
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Undetermined
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Type of publication
All
Book / Working Paper
Article
4
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatzsammlung
2
Collection of articles of several authors
2
Sammelwerk
2
Guidebook
1
Lehrbuch
1
Ratgeber
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Textbook
1
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Language
All
German
13
English
9
Author
All
Jäger, Clemens C.
17
Jäger, Clemens
5
Sain, Soumit
3
Böckhaus, Christoph F.
2
Frère, Eric
2
Heupel, Thomas
2
Müller, Nicolai
2
Bauchrowitz, Lena
1
Florenz, Alexander
1
Gerhard, Alexander
1
Holler, Verena
1
Knoche, Julia
1
Kuhlmann, Daniela
1
Maciejewski, Katharina
1
Maiworm, Stefan
1
Nadilo, Carolin
1
Pommerening, Marco
1
Runia, Peter
1
Schmidt, Julia
1
Simsek, Kadriye
1
Soylu, Aylin
1
Urban, Sybilla
1
Wolke, Christine
1
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less ...
Institution
All
Springer Fachmedien Wiesbaden
3
FOM-Hochschule für Oekonomie & Management
1
Springer Gabler <Firma>
1
Published in...
All
Fontys Venlo - publication of applied sciences
11
Wirtschaftswissenschaftliches Forum der FOM
3
Lehrbuch
2
FOM-Edition
1
FOM-Edition, FOM Hochschule für Oekonomie & Management
1
Springer eBook Collection
1
Springer eBooks / Business and Economics
1
SpringerLink / Bücher
1
more ...
less ...
Source
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ECONIS (ZBW)
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USB Cologne (EcoSocSci)
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1
Emotionale Intelligenz : kritische Evaluierung und praktische Umsetzungsanalyse im Rahmen der unternehmensgebundenen Personalführung
Jäger, Clemens
;
Soylu, Aylin
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009633524
Saved in:
2
Behavioral economic approaches towards irrationality and manipulation with a basic application to a neoclassical economic model
Jäger, Clemens C.
;
Knoche, Julia
;
Frère, Eric
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010340922
Saved in:
3
Management Basics : Grundlagen der Betriebswirtschaftslehre : dargestellt im Unternehmenszyklus
Jäger, Clemens C.
(
ed.
);
Heupel, Thomas
(
ed.
)
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011971054
Saved in:
4
Game Theory and its application to strategic management
Jäger, Clemens C.
;
Holler, Verena
-
2009
-
1. Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003801706
Saved in:
5
The Black & Scholes formula and resulting advancements : derivation and interpretation with special focus on the validity of the underlying assumptions
Jäger, Clemens C.
;
Böckhaus, Christoph F.
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009509408
Saved in:
6
Early warning indicators : the importance of performance measurement under special consideration of financial crises
Jäger, Clemens C.
;
Maciejewski, Katharina
-
2011
-
1., Aufl.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009512571
Saved in:
7
Auswirkung der Wirtschaftskrise auf die Altersvorsorge in Deutschland
Florenz, Alexander
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009749498
Saved in:
8
Emotional and experiential effects on customer brand loyalty : a view from the German food sector
Jäger, Clemens C.
;
Sain, Soumit
;
Kuhlmann, Daniela
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010341979
Saved in:
9
Brandmanagement und Sport : Wirkung des Einsatzes von Sportlern in TV-Werbung auf potentielle Konsumenten
Sain, Soumit
-
2012
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376172
Saved in:
10
Work-Life-Balance : an analysis of its importance with special emphasis on the demands of Generation Y
Schmidt, Julia
-
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010376664
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