Showing 1 - 10 of 35
One of Chinaś major challenges in terms of socio-demographic changes and population health is the large mobile population mainly represented by rural-to-urban migrant workers. After enacting of the "open door-policy" in 1978, economic growth, particularly in the large coastal urban centres,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011485116
This paper examines the adequacy, quality and relevance of existing evidence on migrant health in China as a guide to future research and policy. It uses a systematic review to identify publications on migrant health issues in China between 1985 and 2010 from selected databases. It also assesses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011580048
This paper examines the adequacy, quality and relevance of existing evidence on migrant health in China as a guide to future research and policy. It uses a systematic review to identify publications on migrant health issues in China between 1985 and 2010 from selected databases. It also assesses...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011484013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002060730
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011955484
In diesem Band wird fundiert und praxisnah ein besonderer Zugang zu Corporate Social Responsibility vorgestellt: Das Social Enterprise. Unternehmen reagieren in vielfältiger Weise auf die neuen Anforderungen, die die Gesellschaft an sie stellt. Dies geschieht zum einen durch das Einrichten von...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012402393
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014532018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013175340
Männer und Frauen sind unterschiedlich und handeln unterschiedlich. Diese Erkenntnis bildet das Fundament des Gender Marketing, das sowohl in der Theorie als auch in der Praxis zunehmend an Bedeutung gewinnt. Eine erfolgreiche Umsetzung dieser Disziplin ist für Unter-nehmen eine wichtige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010435814
Männer und Frauen sind unterschiedlich und handeln unterschiedlich. Diese Erkenntnis bildet das Fundament des Gender Marketing, das sowohl in der Theorie als auch in der Praxis zunehmend an Bedeutung gewinnt. Eine erfolgreiche Umsetzung dieser Disziplin ist für Unter-nehmen eine wichtige...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011099978