Showing 1 - 10 of 22
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000993549
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000709962
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000720099
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001402313
The main objective of the present study is to measure the extent of market segmentation for video-on-demand (VoD) services in the EU. We examine access to VoD catalogues in other countries and compare the content of film catalogue available across countries. Using various sources of data on VoD...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011980296
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011754576
An welchen Arbeitsstellen und von wem werden die meisten Sprachen gebraucht? Welche Sprachen werden bei der Arbeit am häufigsten verwendet? Welche Sprachen würden Personen gerne lernen, wenn sie ausreichend Zeit und Mittel zur Verfügung hätten? Und decken sich diese Sprachwünsche mit dem...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011848478
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011812310
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001547927
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001588601