//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~type_genre:"Article in journal"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Zur Gründungsmündigkeit als ei...
Similar by person
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Deutschland
1
Entrepreneurship education
1
Germany
1
Gründungsausbildung
1
Type of publication
All
Article
2
Type of publication (narrower categories)
All
Article in journal
Aufsatz im Buch
7
Book section
7
Aufsatz in Zeitschrift
2
Working Paper
2
Arbeitspapier
1
Aufsatzsammlung
1
Bibliografie
1
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
1
Graue Literatur
1
Hochschulschrift
1
Konferenzschrift
1
Non-commercial literature
1
more ...
less ...
Language
All
German
2
Author
All
Bartsch, Dominik
2
Braukmann, Ulrich
2
Koch, Lambert T.
2
Published in...
All
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE
2
Source
All
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
2
of
2
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Schulische Entrepreneurship Education : quo vadis Deutschland? : Plädoyer für einen Perspektivenwechsel
Koch, Lambert T.
;
Braukmann, Ulrich
;
Bartsch, Dominik
- In:
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE
69
(
2021
)
1
,
pp. 37-58
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012598744
Saved in:
2
Transformative Bildung als Erfolgsfaktor transformativer Wirtschafts- und Gesellschaftspolitik
Koch, Lambert T.
;
Braukmann, Ulrich
;
Bartsch, Dominik
- In:
Zeitschrift für KMU und Entrepreneurship : ZfKE
71
(
2023
)
2
,
pp. 147-169
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014548417
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->