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Theory
827
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Germany
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452
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Advertising effects
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Welt
132
World
132
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Undetermined
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All
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5,430
Book / Working Paper
503
Journal
3
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Bibliography included
Glossary included
Ratgeber
Article in journal
50,488
Aufsatz in Zeitschrift
50,488
Graue Literatur
7,675
Non-commercial literature
7,675
Working Paper
6,055
Arbeitspapier
6,027
Book section
5,418
Hochschulschrift
2,932
Thesis
2,050
Collection of articles of several authors
1,164
Sammelwerk
1,164
Aufsatzsammlung
712
Conference paper
530
Konferenzbeitrag
530
Case study
461
Fallstudie
461
Bibliografie enthalten
378
Konferenzschrift
348
Lehrbuch
319
Collection of articles written by one author
318
Sammlung
318
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
284
Textbook
263
Amtsdruckschrift
209
Government document
209
Reprint
192
Conference proceedings
164
Bibliographie
125
Statistik
91
Guidebook
77
Systematic review
75
Übersichtsarbeit
75
Statistics
73
Forschungsbericht
66
Handbook
66
Handbuch
66
Glossar enthalten
55
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Language
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English
4,271
German
1,620
French
42
Undetermined
4
Italian
2
Swedish
2
Danish
1
Hungarian
1
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Author
All
Gröppel-Klein, Andrea
23
Weinberg, Peter
17
Belk, Russell W.
16
Bauer, Hans H.
13
Diehl, Sandra
11
Grunert, Klaus G.
11
Spiller, Achim
11
Bruhn, Manfred
10
Diller, Hermann
10
Terlutter, Ralf
10
Bagozzi, Richard P.
9
Enneking, Ulrich
9
Fournier, Susan
9
Foxall, Gordon R.
9
Herrmann, Andreas
9
Hill, Ronald Paul
9
Hogg, Margaret K.
9
Scherhorn, Gerhard
9
Schmitt, Bernd
9
Schröder, Hendrik
9
Askegaard, Søren
8
Esch, Franz-Rudolf
8
Kenning, Peter
8
Kirchgeorg, Manfred
8
Kroeber-Riel, Werner
8
Rudolph, Thomas
8
Silberer, Günter
8
Solomon, Michael R.
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Arnould, Eric J.
7
Gierl, Heribert
7
Goldsmith, Ronald E.
7
Keller, Kevin Lane
7
Langner, Tobias
7
Mohd Suki, Norazah
7
Ozanne, Julie L.
7
Ahlert, Dieter
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Alvensleben, Reimar von
6
Behrens, Gerold
6
Bettman, James R.
6
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Institution
All
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
2
Deutschland / Umweltbundesamt
2
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
2
ROI Institute <Birmingham, Ala.>
2
Springer Fachmedien Wiesbaden
2
Svenska Handelshögskolan <Helsinki>
2
Verlag Franz Vahlen
2
Beuth Verlag
1
Bundesagentur für Außenwirtschaft
1
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel / Institut für Agrarökonomie
1
Deutsch-Algerische Industrie- und Handelskammer
1
Deutsche Gesellschaft für Technische Zusammenarbeit
1
Deutsches Institut für Normung
1
Deutsches Institut für Normung / Normenausschuß Qualitätsmanagement, Statistik und Zertifizierungsgrundlagen
1
Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
1
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
1
Expertenworkshop Wege zu Nachhaltigen Konsummustern <1997, Stuttgart>
1
Freie Universität Berlin / Zentralinstitut für Sozialwissenschaftliche Forschung
1
Handelshøjskolen i Århus / Markedsstyret proces- og produktinnovation i fødevaresektoren
1
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
1
IDW-Verlag
1
INFER, International Network for Economic Research
1
Institut für Interne Revision Österreich
1
Institut für Sozialwissenschaftliche Forschung <München>
1
Institut für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaus <München> / Abteilung Marktlehre der Agrar- und Ernährungswirtschaft
1
Institute of Leadership and Management <London>
1
Justus-Liebig-Universität Gießen / Institut für Agrarpolitik und Marktforschung
1
Schweiz / Bundesamt für Energie
1
Springer-Verlag GmbH
1
Steinbeis-Stiftung für Wirtschaftsförderung
1
Tectum Verlag
1
Universität Hamburg
1
Universität Hohenheim / Institut für Agrarpolitik und Landwirtschaftliche Marktlehre
1
Universität Rostock / Institut für Marketing & Innovationsmanagement
1
Wiley-VCH
1
ifo Institut für Wirtschaftsforschung
1
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All
Europäische Hochschulschriften / 5
53
Handbook of consumer psychology
42
The Routledge companion to identity and consumption
32
The Routledge companion to consumer behavior
28
Transformative consumer research for personal and collective well-being
26
Product experience
20
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
19
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
18
Understanding digital industry : proceedings of the Conference on Managing Digital Industry, Technology and Entrepreneurship (CoMDITE 2019), July 10-11, 2019, Bandung, Indonesia
18
Handbook of brand relationships
17
Konsum und Verhalten
17
Cross-cultural and critical perspectives on brands
16
Consumer culture theory
15
Consumer-brand relationships : theory and practice
15
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
15
New developments and approaches in consumer behavior research
15
Research handbook on ethical consumption : contemporary research in responsible and sustainable consumer behaviour
15
Social psychology of consumer behavior
15
System dynamics and innovation in food networks 2009 : Proceedings of the 3rd International European Forum on System Dynamics and Innovation in Food Networks, organized by International Center for Food Chain and Network Research, University of Bonn, Germany ; officially endorsed by the EAAE (European Association of Agricultural Economists) ....
15
The Routledge companion to digital consumption
15
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Fifth International Conference, 2018
14
Advances in National Brand and Private Label Marketing : Ninth International Conference, 2022
14
Brand management ; Vol. 3
13
Global consumer behavior
13
Handbook of developments in consumer behaviour
13
Handbook of qualitative research methods in marketing
13
Hidden hands in the market : ethnographies of fair trade, ethical consumption, and corporate social responsibility
13
Measuring and managing brands
13
Perspectives on consumer behaviour : theoretical aspects and practical applications
13
The Oxford handbook of luxury business
13
Trust and risk in business networks : proceedings of the 99th seminar of the European Association of Agricultural Economists (EAAE), February 8-10, 2006, Bonn, Germany
13
Brand management ; Vol. 2
12
Delivering value in turbulent times : AMA Summer Educators' Conference 2011 ; AMA educators' proceedings Volume 22 ; San Francisco, California, USA, 5 - 7 August 2011
12
Emotional, sensory, and social dimensions of consumer buying behavior
12
Gabler Edition Wissenschaft
12
Global information systems : the implications of culture for IS management
12
Handbook of research on consumer behavior change and data analytics in the socio-digital era
12
Managing customer experiences in an omnichannel world : melody of online and offline environments in the customer journey
12
Marktpsychologie
12
Modernity and the second-hand trade : European consumption cultures and practices, 1700 - 1900
12
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Wirtschaftlichkeitsanalysen in Projekten der öffentlichen Verwaltung
Janßen, Wiard
-
1998
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2
Lean Company als Zielkonzeption für Dienstleistungsunternehmen : eine implementierungsorientierte Untersuchung
Balkenhol, Christof
-
1997
-
1. Aufl
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000986492
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3
Implementierung von Managementkonzepten
Boehme, Martin
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000989279
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4
Die Unterstützung der Implementierung von Controllingsystemen in Unternehmen
Mühlen, Mathias
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000989466
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5
Transferierbarkeit des dualen Systems : eine Evaluation dualer Ausbildungsprojekte in Entwicklungsländern im Rahmen des GTZ-Projekts "Strategien zur Einführung der dualen Berufsaus...
Stockmann, Reinhard
;
Kohlmann, Uwe
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000682222
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6
Wirtschaftlichkeitsanalysen in Projekten der öffentlichen Verwaltung
Janßen, Wiard
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000657503
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7
Implementierung von Controlling
Schuster, Peter
- In:
Unternehmensplanung und Controlling : Festschrift zum …
,
(pp. 49-65)
.
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001301478
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8
Projektmanagement bei der Verwaltungsreform : Gestaltungsaspekte zur Einführung der Kosten- und Leistungsrechnung
Finken, Thorben
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001364379
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9
Die Implementierung eines Prozeßmanagements : illustriert am Beispiel der Business-Line-Chlorprodukte des Hoechst-Konzerns
Suntrop, Carsten
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001367100
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10
Implementing economic in instution's functional and structural credibility : the case of Estonia's currency board
Ennuste, Ülo
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001393536
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