//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~type_genre:"Aufsatz im Buch"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Entwicklung eines Modells zur...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Conjoint analysis
225
Conjoint-Analyse
225
Theorie
93
Theory
93
Consumer behaviour
45
Konsumentenverhalten
45
Market research
44
Marktforschung
44
Deutschland
37
Germany
37
Experiment
14
Preismanagement
14
Pricing strategy
14
Präferenztheorie
14
Theory of preferences
14
Beziehungsmarketing
11
Relationship marketing
11
Innovation
10
Willingness to pay
9
Zahlungsbereitschaftsanalyse
9
Innovationsmanagement
7
Markenartikel
7
Marketingmanagement
7
Scientific method
7
Wissenschaftliche Methode
7
Automotive industry
6
Brand
6
Cluster analysis
6
Clusteranalyse
6
Innovation management
6
Kfz-Industrie
6
Market segmentation
6
Marktsegmentierung
6
New product development
6
Product design
6
Produktentwicklung
6
Produktgestaltung
6
Simulation
6
Comparison
5
Discrete choice
5
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
10
Free
1
Type of publication
All
Article
235
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Hochschulschrift
5,453
Thesis
3,664
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2,431
Collection of articles of several authors
2,013
Sammelwerk
2,013
Aufsatzsammlung
1,909
Lehrbuch
1,633
Graue Literatur
1,275
Non-commercial literature
1,275
Textbook
1,235
Bibliografie enthalten
1,018
Bibliography included
1,018
Article in journal
867
Aufsatz in Zeitschrift
867
Konferenzschrift
835
Case study
676
Fallstudie
676
Ratgeber
452
Arbeitspapier
390
Guidebook
390
Handbook
390
Handbuch
390
Working Paper
390
Bibliographie
332
Conference proceedings
264
Book section
235
Forschungsbericht
149
Glossar enthalten
149
Glossary included
149
Festschrift
145
Wörterbuch
136
Fallstudiensammlung
128
Collection of articles written by one author
112
Sammlung
112
Amtsdruckschrift
106
Government document
106
Bibliografie
93
Einführung
92
Universitätsschrift
82
more ...
less ...
Language
All
English
128
German
107
Author
All
Baier, Daniel
14
Herrmann, Andreas
9
Huber, Frank
9
Sattler, Henrik
9
Green, Paul E.
7
Brusch, Michael
6
Gaul, Wolfgang
6
Gustafsson, Anders
6
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
5
Bauer, Hans H.
4
Bouyssou, Denis
4
Pirlot, Marc
4
Rao, Vithala R.
4
Teichert, Thorsten
4
Gundlach, Hardy
3
Holling, Heinz
3
Kohler, Thomas
3
Malhotra, Naresh K.
3
Neibecker, Bruno
3
Srinivasan, V.
3
Steiner, Winfried J.
3
Trommsdorff, Volker
3
Wedel, Michel
3
Wittink, Dick R.
3
Adler, Jost
2
Albrecht, Jens
2
Baumgartner, Bernhard
2
Blomkvist, Ola
2
Chrzan, Keith
2
Cohen, Steven H.
2
Ekdahl, Fredrik
2
Elrod, Terry
2
Großmann, Heiko
2
Gruber, Marc
2
Günther, Christian
2
Haaijer, Rinus
2
Halvorsen, Bente
2
Helm, Roland
2
Hensel-Börner, Susanne
2
Hensher, David A.
2
more ...
less ...
Published in...
All
Conjoint measurement : methods and applications
34
Conjointanalyse : Methoden - Anwendungen - Praxisbeispiele
19
Fundamentals of marketing research ; Vol. 6
17
The handbook of marketing research : uses, misuses, and future advances
4
Distribution im Aufbruch : Bestandsaufnahme und Perspektiven
3
Handbuch Marktforschung : Methoden, Anwendungen, Praxisbeispiele
3
Reflections and extensions on key papers of the first twenty-five years of advances
3
3rd International Conference on Global Interdependence and Decision Sciences, December 28-30, 2009, Hyderabad, India
2
Classification - the ubiquitous challenge : proceedings of the 28th annual conference of the Gesellschaft für Klassifikation e.V., University of Dortmund, March 9 - 11, 2004 ; with 108 tables
2
Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday
2
Cross-sector leadership for the green economy : integrating research and practice on sustainable enterprise
2
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
2
From data to knowledge : theoretical and practical aspects of classification, data analysis, and knowledge organization
2
Konsumentenverhaltensforschung im 21. Jahrhundert : gewidmet Peter Weinberg zum 65. Geburtstag
2
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
2
Marketingprobleme : innovative Lösungsansätze aus Forschung und Praxis
2
Operations research proceedings 2005 : selected papers of the Annual International Conference of the German Operations Research Society (GOR), Bremen, September 7 - 9, 2005
2
Product research : the art and science behind successful product launches
2
Quantitative Marketingforschung in Deutschland : Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag
2
Accounting information systems for decision making
1
Adapting to the future : maritime and city logistics in the context of digitalization and sustainability
1
Advances in decision analysis : [the present book finds its roots in the International Conference on Methods and Applications of Multiple Criteria Decision Making held in Mons in May 1997]
1
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e. V. vom 26.-28. September 2007
1
Agrarstrukturentwicklungen und Agrarpolitik : vom 4. bis 7. Oktober 1995 in Berlin
1
Agrarwirtschaft in der Informationsgesellschaft : 39. Jahrestagung der Gesellschaft für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften des Landbaues e.V. vom 30. September bis 2. Oktober 1998 in Bonn
1
Aktuelle Beiträge zur Markenforschung : Tagungsband des 3. Internationalen Markentags
1
Annals of operations research ; volume 254, numbers 1/2 (July 2017)
1
Anwendungsorientierte Marktwirtschaftslehre und Neue Politische Ökonomie : wirtschaftspolitische Aspekte von Strukturwandel, Sozialstaat und Arbeitsmarkt ; Eckhard Knappe zum 65. Geburtstag
1
Automobilmarktforschung : Nutzenorientierung von Pkw-Herstellern
1
Beiträge zum Innovationsmarketing
1
Benefit-cost analysis ; Vol. 2
1
Branchenspezifisches Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Gemeinsamkeiten
1
Choice modelling : the state-of-the-art and the state-of-practice ; proceedings from the Inaugural International Choice Modelling Conference ; [Harrogate, 30 March - 1 April 2009]
1
Co-creation and well-being in tourism
1
Consumer behavior
1
Consumer behavior analysis : (a) rational approach to consumer choice
1
Controlling als Instrument der Unternehmensführung
1
Country of origin effect : looking back and moving forward
1
Decision-making process : concepts and methods
1
Digitale Dämmerung : die Entmaterialisierung der Medienwirtschaft
1
more ...
less ...
Source
All
ECONIS (ZBW)
235
Showing
1
-
10
of
235
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Some practical aspects of product planing
Davis, John B.
- In:
Terza conferenza internazionale
,
(pp. 140-155)
.
1968
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003523536
Saved in:
2
Quality Function Deployment als Methode der Dienstleistungskonzeption
Bergmann, Michael
- In:
Controlling als Instrument der Unternehmensführung
,
(pp. 217-244)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003641195
Saved in:
3
Akzeptanzsteigerung von mobilen Diensten im Fahrzeug : die Rolle der Nutzerorientierung
Bauer, Hans H.
;
Schüle, Anja
;
Toma, David
- In:
Erfolgsfaktoren des Mobile Marketing : [Strategien, …
,
(pp. 185-204)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753421
Saved in:
4
Wege zu besserem Kundenverständnis : hybride Verfahren der Conjoint Analyse
Horneber, Christian
- In:
Kapital, Kompetenz, Konflikte
,
(pp. 57-77)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003753678
Saved in:
5
Developments in conjoint analysis
Rao, Vithala R.
- In:
Handbook of marketing decision models
,
(pp. 23-53)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003755258
Saved in:
6
Präferenzgerechte Versorgungsangebote zur Kundenbindung im Kassenwettbewerb : zur Rolle der Conjoint-Analyse im Kundenbindungsmanagement von Krankenkassen
Cassel, Dieter
;
Nihalani, Katrin
- In:
Anwendungsorientierte Marktwirtschaftslehre und Neue …
,
(pp. 421-435)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003767948
Saved in:
7
Dimensionen der Verbraucherresonanz bei der Neuproduktbeurteilung von Lebensmitteln
Sparke, Kai
;
Menrad, Klaus
- In:
Agrar- und Ernährungswirtschaft im Umbruch : 47. …
,
(pp. 53-63)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003771092
Saved in:
8
Price sensitivity for green power in electricity markets : results from a conjoint analysis and a representative survey in Switzerland
Hari, Jürg
;
Karathanasis, Nikos
;
Burri, Stefan
- In:
Pricing perspectives : marketing and management …
,
(pp. 119-144)
.
2008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003775069
Saved in:
9
Domino-Effekte zur Lösung des Startproblems bei Kritische-Masse-Systemen : Messung und Modellierung
Voeth, Markus
;
Liehr, Marcus
- In:
The Entrepreneurship-Innovation-Marketing Interface : …
,
(pp. 501-520)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002685071
Saved in:
10
Applications of conjoint analysis to new product development
Sattler, Henrik
- In:
Cross-functional innovation management : perspectives …
,
(pp. 159-173)
.
2004
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002504198
Saved in:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->