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Theory
231
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Germany
156
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Marketing management
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128
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128
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Agricultural product
87
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52
Social web
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50
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39
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Aufsatz im Buch
Hochschulschrift
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Article in journal
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Aufsatz in Zeitschrift
5,052
Thesis
3,765
Graue Literatur
3,121
Non-commercial literature
3,121
Collection of articles of several authors
2,758
Sammelwerk
2,758
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
2,332
Aufsatzsammlung
2,034
Lehrbuch
1,966
Book section
1,759
Textbook
1,564
Konferenzschrift
1,395
Working Paper
1,160
Bibliografie enthalten
1,137
Bibliography included
1,137
Arbeitspapier
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Case study
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Fallstudie
728
Conference proceedings
603
Ratgeber
549
Guidebook
484
Handbook
414
Handbuch
414
Bibliographie
339
Amtsdruckschrift
333
Government document
333
Glossar enthalten
229
Glossary included
229
Festschrift
205
Wörterbuch
196
Congress Report
185
Fallstudiensammlung
147
Statistik
146
Bibliografie
126
Collection of articles written by one author
120
Sammlung
120
Einführung
117
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English
1,019
German
724
French
16
Croatian
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All
Meffert, Heribert
17
Homburg, Christian
12
Bruhn, Manfred
11
Spiller, Achim
11
Adeola, Ogechi
9
Kotler, Philip
9
Kirchgeorg, Manfred
8
Marinov, Marin A.
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Freiling, Jörg
7
Bekmeier-Feuerhahn, Sigrid
6
Enke, Margit
6
Kollmann, Tobias
6
Belz, Christian
5
Esch, Franz-Rudolf
5
Foroudi, Pantea
5
Gbadamosi, Ayantunji
5
Hildebrandt, Lutz
5
Hinson, Robert
5
Kaas, Klaus Peter
5
Langner, Sascha
5
Neudecker, Niels
5
Ratten, Vanessa
5
Schögel, Marcus
5
Stauss, Bernd
5
Zanger, Cornelia
5
Benkenstein, Martin
4
Diller, Hermann
4
Dräger, Peter
4
Fritz, Wolfgang
4
Griese, Kai-Michael
4
Hennigs, Nadine
4
Klein, Thomas A.
4
Köhler, Richard
4
Madichie, Nnamdi O.
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Mogaji, Emmanuel
4
Reinecke, Sven
4
Rennhak, Carsten
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Twum, Kojo Kakra
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Voeth, Markus
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All
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
24
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Political marketing in the United States
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
The Routledge companion to marketing and feminism
12
The SAGE handbook of marketing ethics
12
Critical perspectives on diversity, equity, and inclusion in marketing
11
Building corporate identity, image and reputation in the digital era
10
Marketing in the emerging markets of Islamic countries
10
Sustainable marketing, branding, and reputation management : strategies for a greener future
10
Entrepreneurship marketing : principles and practice of SME marketing
9
Marktorientierte Unternehmensführung : Reflexionen - Denkanstöße - Perspektiven ; Festschrift für Heribert Meffert zum 60. Geburtstag
9
Shopper-Marketing : mit Shopper Insights zu effektiver Markenführung bis an den POS
9
Wege des Marketing : Festschrift zum 60. Geburtstag von Erwin Dichtl
9
Marketing und Marktforschung : Entwicklungen, Erweiterungen und Schnittstellen im nationalen und internationalen Kontext ; Festschrift zum 66. Geburtstag von Prof. Dr. Manfred Hüttner
8
Research at the marketing-entrepreneurship interface
8
Development of scientific marketing in the twentieth century : research for sales in the pharmaceutical industry
7
History of marketing thought ; Volume 3
7
Investitionsgüter- und High-Tech-Marketing (ITM) : erprobte Instrumentarien, Erfolgsbeispiele, Problemlösungen
7
Marketing als Schnittstellenwissenschaft und Transfertechnologie : Festschrift zum 60. Geburtstag von Hans Hörschgen
7
Marketing strategy organization and implementation
7
Nachhaltigkeitsmarketing : eine fallstudienbasierte Einführung
7
Sustainable Marketing Management : Grundlagen und Cases
7
The connected customer : the changing nature of consumer and business markets
7
The marketing : accounting interface
7
After fifty : how the baby boom will redefine the mature market ; travel & leisure, fast food, apparel/retail, technology, health, financial services
6
Changing the course of marketing : alternative paradigms for widening marketing theory
6
Developing relationships, personalization, and data herald in marketing 5.0
6
E-marketing ; Vol. 2
6
Evolving and emerging issues in marketing strategy
6
Inside marketing : practices, ideologies, devices
6
Making a difference through marketing : a quest for diverse perspectives
6
Perspektiven der marktorientierten Unternehmensführung : Arbeiten aus dem Institut für Marktorientierte Unternehmensführung der Universität Mannheim
6
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Agricultural market development since independence : the road ahead
Urs, D. Shrijay Devaraj
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001538720
Saved in:
2
Some factors of success for "Origin Labelled Products" in agro-food supply chains in Europe : market, internal resources and institutions
Barjolle, Dominique
;
Sylvander, Bertil
-
2002
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002181197
Saved in:
3
Smallholder banana
marketing
in Southern Ethiopia : a transaction cost economics perspective
Getachew Abebe Woldie
;
Nuppenau, Ernst-August
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008670068
Saved in:
4
New agricultural technology and change in economic life of Tharu Tribe in UP
Alim-ul-Haque
-
1998
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001458847
Saved in:
5
Extracting the convergence bug in information measurement
Yesufu, Olufemi A.
;
Yesufu, Thomas K.
- In:
Focus on agricultural economics
,
(pp. 153-168)
.
2005
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003583321
Saved in:
6
Möglichkeiten zur Vertrauensförderung im Markt für Bio-Lebensmittel
Eichenlaub, Angelika
;
Korjamo, Eeva M.
- In:
Existenzgründung: Beiträge zur Gründungsforschung
,
(pp. 73-99)
.
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003315825
Saved in:
7
Tropical beverages in the GATT
Mabbs-Zeno, Carl
- In:
Agricultural trade liberalization : implications for …
,
(pp. 181-198)
.
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001274831
Saved in:
8
A rice grading scheme for Nigeria
Adekanye, Tomilayo O.
- In:
Readings in agricultural marketing
,
(pp. 42-51)
.
1988
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001275763
Saved in:
9
L'harmonisation des normes : l'exemple du cacao
Demine, Olga
- In:
Les Etats ACP face au Marché Unique européen : …
,
(pp. 81-87)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001288579
Saved in:
10
The Europe agreement between Hungary and the EU : some considerations for the future accession
Duponcel, Marc
- In:
Agricultural accession of the Central and Eastern …
,
(pp. 183-202)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001298774
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