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Die Wirkung der Werbeinhalte v...
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Marketingtheorie
557
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Tourismusmarketing
494
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415
Theorie
410
Theory
410
Consumer behaviour
378
Konsumentenverhalten
378
Deutschland
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Germany
375
Tourism
314
Tourismus
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266
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266
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261
Tourismuswirtschaft
261
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244
Marketingmanagement
244
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203
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188
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155
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155
Tourismusforschung
155
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Marktforschung
135
Social Web
130
Social web
130
Destination management
123
Destinationsmanagement
122
Tourism destination
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All
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Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
17,042
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3,733
Graue Literatur
2,291
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2,291
Hochschulschrift
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Sammelwerk
1,785
Thesis
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Working Paper
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Lehrbuch
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Aufsatzsammlung
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Arbeitspapier
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Textbook
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Konferenzschrift
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Bibliografie enthalten
570
Bibliography included
570
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
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Case study
547
Fallstudie
547
Conference proceedings
422
Ratgeber
272
Reprint
267
Guidebook
251
Handbook
198
Handbuch
198
Congress Report
192
Bibliographie
173
Festschrift
164
Conference paper
162
Konferenzbeitrag
162
Glossar enthalten
153
Glossary included
153
Wörterbuch
136
Article
111
Amtsdruckschrift
101
Government document
101
Collection of articles written by one author
88
Sammlung
88
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English
2,392
German
1,328
French
14
Italian
2
Croatian
1
Author
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Esch, Franz-Rudolf
25
Bruhn, Manfred
23
Meffert, Heribert
22
Tadajewski, Mark
15
Homburg, Christian
14
Kotler, Philip
14
Diehl, Sandra
12
Jones, D. G. Brian
12
Pechlaner, Harald
12
Freiling, Jörg
11
Gierl, Heribert
11
King, Stephen
11
Pelsmacker, Patrick de
11
Terlutter, Ralf
11
Kaas, Klaus Peter
10
Spiller, Achim
10
Adeola, Ogechi
9
Dixon, Donald F.
9
Kenning, Peter
9
Kirchgeorg, Manfred
9
Silberer, Günter
9
Del Chiappa, Giacomo
8
Gröppel-Klein, Andrea
8
Marinov, Marin A.
8
Saren, Michael
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Ahlert, Dieter
7
Backhaus, Klaus
7
Bauer, Hans H.
7
Brownlie, Douglas
7
Dreyer, Axel
7
Hanssens, Dominique M.
7
Malthouse, Edward C.
7
Peters, Mike
7
Shaw, Eric H.
7
Weinberg, Peter
7
Zehrer, Anita
7
Zentes, Joachim
7
Baumgarth, Carsten
6
Dholakia, Nikhilesh
6
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Advertising and communication : proceedings 4th International Conference on Research in Advertising (ICORIA), Saarland University, June 2 - 4, 2005, Saarbruecken
29
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
28
History of marketing thought ; Volume 1
28
History of marketing thought ; Volume 2
24
The SAGE handbook of marketing theory
23
International advertising and communication : current insights and empirical findings
20
Zielgruppen im Konsumentenmarketing : Segmentierungsansätze - Trends - Umsetzung
20
Applications and modifications
19
Critical marketing : issues in contemporary marketing
18
Major theoretical debates and contemporary issues in marketing theory
18
Strategic marketing in tourism services
18
Commodity Marketing : Grundlagen, Besonderheiten, Erfahrungen
17
Geographie der Freizeit und des Tourismus : Bilanz und Ausblick
17
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung : Herrn Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Heribert Meffert zum 80. Geburtstag
17
The development of marketing theory and its philosophical underpinnings
17
The history of marketing science
17
Cutting edge international research
16
Deutschsprachige Marketingforschung : Bestandsaufnahme und Perspektiven
16
Innovationen für das Industriegütermarketing : Festschrift für Professor Dr. Dr. h. c. Klaus Backhaus zum 60. Geburtstag
16
Marketing Weiterdenken : Zukunftspfade für eine marktorientierte Unternehmensführung
16
Marketing und Sales Automation : Grundlagen - Tools - Umsetzung ; Alles, was Sie wissen müssen
15
The impact of theory on representations of the consumer and the marketing organisation
15
Tourismus 2020+ interdisziplinär : Herausforderungen für Wirtschaft, Umwelt und Gesellschaft
15
Breaking new ground in theory and practice
14
Marketing efficiency in tourism : coping with volatile demand
14
A master class in brand planning : the timeless works of Stephen King
13
Does marketing need reform? : fresh perspectives on the future
13
Expanding disciplinary space : on the potential of critical marketing
13
Handbook of marketing decision models
13
History of marketing thought ; Volume 3
13
Neue Herausforderungen an das Dienstleistungsmarketing
13
Political marketing in the United States
13
The SAGE handbook of marketing ethics
13
Tourismus - Herausforderung - Zukunft
13
Erfolgreich mit den Großen des Marketings : [Best of Marketing]
12
Information and communication technologies in tourism 2013 : proceedings of the international conference in Innsbruck, Austria, January 22 - 25, 2013
12
Management science in hospitality and tourism : theory, practice, and applications
12
Marketing and the common good : essays from Notre Dame on societal impact
12
Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing]
12
Schwerpunkt: Neuroökonomie, Neuromarketing und Neuromarktforschung : mit weiteren Beiträgen über Messen und Befragen, Treiberanalysen, ökonometrisches Modeling und Verkehrsmittelwerbung
12
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Bestimmungsfaktoren für die Destinationswahl im Wintersporttourismus deutscher Mittelgebirge
Hodeck, Alexander
;
Hovemann, Gregor
- In:
Wirtschaftsfaktor Sporttourismus : …
,
(pp. 159-165)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011644218
Saved in:
2
The future of alpine tourism between sports and alpine wellness
Peters, Mike
;
Steinhauser, Carolin
;
Jochum, Bernhard
- In:
Sport and tourism : 53st congress 2003, Athens, Greece
,
(pp. 43-63)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002108727
Saved in:
3
Die Schokoladenseite des Tourismus
Lohmann, Martin
;
Mundt, Jörn W.
- In:
Kulturtourismus zu Beginn des 21. Jahrhunderts : …
,
(pp. 63-78)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009780336
Saved in:
4
Big data and its supporting elements : implications for tourism and hospitality
marketing
Inanc-Demir, Mine
;
Kozak, Metin
- In:
Big data and innovation in tourism, travel, and …
,
(pp. 213-223)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012006205
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5
Conceptualizing experience : a tourist based approach
Volo, Serena
- In:
Marketing of tourism experiences
,
(pp. 13-28)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944728
Saved in:
6
Analysis of the traffic lines of tourists that visited Kamikawa district in Hokkaido based on data from the Kamui Mintara Stamp Rally
Kichiji, Nozomi
- In:
Globalism and regional economy
,
(pp. 141-169)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010204517
Saved in:
7
Engineering augmented tourism experiences
Yovcheva, Zornitza
;
Buhalis, Dimitrios
;
Gatzidis, Christos
- In:
Information and communication technologies in tourism …
,
(pp. 24-35)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009749384
Saved in:
8
Tourist destinations as brands: the impact of destination image and reputation on visitor loyalty
Christou, Evangelos
- In:
Productivity in tourism : fundamentals and concepts for …
,
(pp. 57-67)
.
2007
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003512972
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9
Model of increasing tourists revisit intention : utilizing the environment as an ecotourism area
Dagustani, Dani
;
Kurniawan, Gatot Iwan
;
Vidyastuti, …
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013197653
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10
Reading the landscape : the development of a typology of literary trails that incorporate an experiential design perspective
MacLeod, Nicola E.
;
Hayes, Deborah
;
Slater, Alix
- In:
Marketing of tourism experiences
,
(pp. 56-74)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003944742
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