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Germany
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Electronic Commerce
177
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155
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Strategisches Management
126
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124
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Digitization
110
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108
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108
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102
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Sustainable development
92
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91
Social web
91
Sustainability
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Nachhaltigkeit
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72
Corporate social responsibility
72
Theorie
72
Theory
72
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Success factor
67
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Elektronische Publikation
60
Entrepreneurship
59
Bank
57
Entrepreneurship approach
57
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less ...
Online availability
All
Undetermined
513
Free
17
Type of publication
All
Article
1,962
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
Article in journal
4,639
Aufsatz in Zeitschrift
4,639
Book section
1,962
Graue Literatur
764
Non-commercial literature
764
Hochschulschrift
597
Case study
587
Fallstudie
587
Working Paper
444
Arbeitspapier
434
Collection of articles of several authors
417
Sammelwerk
417
Aufsatzsammlung
398
Thesis
335
Ratgeber
156
Guidebook
142
Conference paper
129
Konferenzbeitrag
129
Konferenzschrift
112
Lehrbuch
96
Textbook
81
Article
73
Conference proceedings
53
Handbook
44
Handbuch
44
Forschungsbericht
42
Collection of articles written by one author
39
Sammlung
39
Interview
34
Amtsdruckschrift
27
Government document
27
Fallstudiensammlung
20
Conference Paper
18
Accompanied by computer file
15
Elektronischer Datenträger als Beilage
15
Glossar enthalten
13
Glossary included
13
Amtliche Publikation
11
Beispielsammlung
10
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Language
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English
1,206
German
751
French
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Author
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Bouwman, Harry
13
Gassmann, Oliver
11
Wirtz, Bernd W.
9
Najmaei, Arash
7
Tesch, Jan F.
7
Friedrichsen, Mike
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Kollmann, Tobias
6
Reuver, Mark de
6
Wecht, Christoph H.
6
Ahokangas, Petri
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Hird, Martin
5
Jabłoński, Adam
5
Krcmar, Helmut
5
Leimeister, Jan Marco
5
Marsh, Craig
5
Ricart i Costa, Joan E.
5
Bieger, Thomas
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Bilgeri, Dominik
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Carvalho, Luísa Cagica
4
Ebel, Philipp
4
Faber, Edward
4
Foss, Nicolai J.
4
Gersch, Martin
4
Haaker, Timber
4
Hefter, Katharina
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Jabłoński, Marek
4
Kamprath, Martin
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Klein, Andreas
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Lüdeke-Freund, Florian
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Nielsen, Christian
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Osiyevskyy, Oleksiy
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Schmid, Stefan
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Schröder, Alexander
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Sparrow, Paul R.
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Witt, Peter
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Atkova, Irina
3
Ayadi, Rym
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Bach, Norbert
3
Bagnoli, Carlo
3
Bohl, Oliver
3
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Institution
All
Tōkyō-Kaijō-Nichidō-Kasai-Hoken-Kabushiki-Kaisha
1
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All
Entrepreneurial Marketing : Besonderheiten, Aufgaben und Lösungsansätze für Gründungsunternehmen
16
Handbook of research on business model innovation through disruption and digitalization
15
Digitale Transformation gestalten : Geschäftsmodelle, Erfolgsfaktoren, Checklisten
14
Business model innovation : the organizational dimension
13
Business models and modelling
13
Sustainability challenges and solutions at the base of the pyramid : business, technology and the poor
12
Entrepreneurship der Zukunft : digitale Technologien und der Wandel von Geschäftsmodellen
11
Sustainable business ; Volume 1
11
Digitale Transformation im Unternehmen gestalten : Geschäftsmodelle, Erfolgsfaktoren, Handlungsanweisungen, Fallstudien
10
Mobile service innovation and business models
10
Business models for sustainability transitions : how organisations contribute to societal transformation
9
Business-Plan Guide : Grundlagen - Anschauungsbeispiele - Vorgehensmodell
9
Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
9
Sustainable business ; Volume 4
9
Business models and firm internationalisation
8
Business model innovation in the era of the Internet of Things : studies on the aspects of evaluation, decision making and tooling
7
CSR und Digitalisierung : der digitale Wandel als Chance und Herausforderung für Wirtschaft und Gesellschaft
7
Implementing new business models in for-profit and non-profit organizations : technologies and applications
7
Innovationen und Innovationsmanagement in der Finanzbranche
7
Leading HR
7
Retail Business : Perspektiven, Strategien, Erfolgsmuster : mit Fallstudien und Praxisbeispielen von Aldi, Budnikowsky, Dell, Görtz, Hugo Boss, Keen On fashion, Kiehl´s, Lush, Otto Group, Sport Scheck, Takko
7
Service business model innovation in the healthcare and hospital management : models, strategies, tools
7
Sustainable business ; Volume 3
7
Value creation from e-business models
7
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
7
De Gruyter handbook of digital entrepreneurship
6
Dienstleistungspotenziale und Geschäftsmodelle in der Personalisierten Medizin : Konzepte, Analysen und Potenziale
6
Digitalisierung des Handels mit ePace : innovative E-Commerce-Geschäftsmodelle und digitale Zeitvorteile
6
Fostering global entrepreneurship through business model innovation
6
Geschäftsmodelle - Wertschöpfung - Transformation
6
Industrial Life Cycle Management : Innovation durch Lebenszyklusdenken
6
Infrastruktur und Services : das Ende einer Verbindung? ; die Zukunft der Telekommunikation
6
Managing digital open innovation
6
Networked business models in the circular economy
6
Neue Dimensionen der Mobilität : technische und betriebswirtschaftliche Aspekte
6
New media and public relations
6
Next generation business strategies for the base of the pyramid : new approaches for building mutual value
6
Sustainability in a digital world : new opportunities through new technologies
6
Web 2.0 : the business model
6
Web-Exzellenz im E-Commerce : Innovation und Transformation im Handel
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Daten und softwaretechnische Funktionalität als Ressourcen im System der Wissenschaftskommunikation
Hagenhoff, Svenja
- In:
Media Economics revisited : (wie) verändert das …
,
(pp. 89-110)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011794767
Saved in:
2
Digitale Ökosysteme und deren Geschäftsmodelle : Analyse und Implikation für klassische Buchverlage
Ammon, Thomas
;
Brem, Alexander
- In:
Digitalisierung und Innovation : Planung, Entstehung, …
,
(pp. 91-121)
.
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014544366
Saved in:
3
The transformation of news in the digital age : business model changes, challenges, and future directions
O'Brien, Daniel
- In:
De Gruyter handbook of media economics
,
(pp. 431-450)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014539016
Saved in:
4
Redefining digital publishing business in platform ecosystems in China : the case of WeChat Read
Ren, Xiang
- In:
De Gruyter handbook of media economics
,
(pp. 450-464)
.
2024
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014539620
Saved in:
5
Information sharing and communications with mobile cloud technology : applications and challenges
Pal, Shantanu
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012169714
Saved in:
6
Free smartphones and touchpads for cruise passengers : what can cruise operators do?
Meyer, Sören Christian
;
Kleinschmidt, Thorsten
- In:
Cruise tourism & innovation : [improving passengers' …
,
(pp. 157-182)
.
2014
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010373842
Saved in:
7
Free-to-play games and app advertising : the rise of the player commodity
Nieborg, David B.
- In:
Explorations in critical studies of advertising
,
(pp. 28-41)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011594948
Saved in:
8
"Culture2Go": eine innovative Form der interkulturellen Sensibilisierung
Oreskovich, Kristina
;
Schmidt, Birgit
- In:
Neue interkulturelle Projekte : innovative Lösungen …
,
(pp. 145-165)
.
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492315
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9
The migration of the book across territorial borders : copyright implications for authors in the digital economy
Cantatore, Francina
- In:
Driving innovation and business success in the digital …
,
(pp. 83-98)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011606458
Saved in:
10
The importance of electronics news brand trust : the case of online newspapers in Indonesia
Ardyan, Elia
;
Aryanto, Vincent Didiek Wiet
- In:
Driving innovation and business success in the digital …
,
(pp. 99-118)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011606461
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