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E-learning
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Theory
437
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Entrepreneurship
206
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Free
152
Type of publication
All
Article
7,123
Type of publication (narrower categories)
All
Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
32,910
Book section
7,123
Graue Literatur
6,331
Non-commercial literature
6,331
Working Paper
5,590
Arbeitspapier
4,812
Hochschulschrift
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Collection of articles of several authors
1,644
Sammelwerk
1,644
Thesis
1,298
Lehrbuch
1,144
Textbook
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Aufsatzsammlung
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Case study
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Fallstudie
827
Konferenzschrift
532
Conference paper
409
Konferenzbeitrag
409
Article
386
Bibliografie enthalten
301
Bibliography included
301
Dissertation u.a. Prüfungsschriften
278
Conference proceedings
270
Amtsdruckschrift
265
Government document
265
Ratgeber
240
Glossar enthalten
216
Glossary included
216
Guidebook
213
Collection of articles written by one author
162
Sammlung
162
Handbook
131
Handbuch
131
Festschrift
121
Statistik
115
Reprint
105
Bibliographie
104
Mehrbändiges Werk
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5,132
German
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1
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1
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Schaltegger, Stefan
17
Klamma, Ralf
13
Breitner, Michael H.
12
Möslein, Kathrin
12
Hai-Jew, Shalin
11
McGee, Robert W.
11
Küpper, Hans-Ulrich
10
Büttgen, Marion
9
Kirchhoff, Sabine
9
Koch, Michael
9
Stumpf, Stephen A.
9
Stähli, Albert
9
Vom Brocke, Jan
9
Bohl, Oliver
8
Füller, Johann
8
Maier, Ronald
8
Ozuem, Wilson
8
Wiedmann, Klaus-Peter
8
Adeola, Ogechi
7
Ballwieser, Wolfgang
7
Bullinger-Hoffmann, Angelika C.
7
Camilleri, Mark Anthony
7
Di Virgilio, Francesca
7
Dölling, Steffen
7
Ebner, Martin
7
Euler, Dieter
7
Fantapié Altobelli, Claudia
7
Grob, Heinz Lothar
7
Hochholdinger, Sabine
7
Korflesch, Harald F. O. von
7
Kyrö, Paula
7
Lorson, Peter
7
Manzoor, Amir
7
Möhlenbruch, Dirk
7
Ratten, Vanessa
7
Schaper, Niclas
7
Schmidt, Andreas
7
Thalmann, Stefan
7
Whittington, Geoffrey
7
Back, Andrea
6
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Institution
All
Economist Group
1
Johannes Kepler Universität Linz / Sozial- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
1
OECD
1
Published in...
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Handbook of social media management : value chain and business models in changing media markets
39
I-KNOW '08 and I-MEDIA '08 : International Conferences on Knowledge Management and New Media Technology ; conference proceedings ; [Graz, Austria, September 3 - 5, 2008]
39
Web 2.0 : neue Perspektiven für Marketing und Medien
37
Social media and crisis communication
28
Accounting reform in transition and developing economies
26
Neue Trends im E-Learning : Aspekte der Betriebswirtschaftslehre und Informatik ; mit 35 Tabellen
26
Digital transformation in journalism and news media : media management, media convergence and globalization
24
Contemporary issues in social media marketing
23
Dienstleistungsmanagement und Social Media : Potenziale, Strategien und Instrumente
23
Virtual enterprises communities & social networks : Workshop GeNeMe '10 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.10.2010
23
Handbook of research on integrating social media into strategic marketing
21
Analyzing the strategic role of social networking in firm growth and productivity
20
Interactive Marketing im Web 2.0+ : Konzepte und Anwendungen für ein erfolgreiches Marketingmanagement im Internet
20
Social Branding : Strategien - Praxisbeispiele - Perspektiven
20
Accounting theory ; Vol. 2
19
Social Web im Tourismus : Strategien - Konzepte - Einsatzfelder
19
The Routledge handbook of accounting ethics
19
Virtual enterprises, communities & social networks : Workshop GeNeMe '11 - Gemeinschaften in Neuen Medien, TU Dresden, 07./08.09.2011 ; [eingebunden in die Gesamttagung "Wissens-Gemeinschaften 2011"]
19
Handbook of accounting in society
18
Handbook of management accounting research ; Vol. 2
18
Handbuch Kompetenzentwicklung im Netz : Bausteine einer neuen Lernwelt
18
Information diffusion management and knowledge sharing ; volume 2
18
The Palgrave handbook of learning and teaching international business and management
18
The SAGE handbook of social media marketing
18
E-Learning 2010 : Aspekte der Betriebswirtschaftslehre und Informatik ; [Vorträge ; Teilkonferenz "E(lectronic)-Learning - Technologiebasiertes Lehren und Lernen" ; im Rahmen der 4. Multikonferenz Wirtschaftsinformatik vom 26. - 28. Februar 2008 (MKWI '08) an der Technischen Universität München in Garching]
17
The real life guide to accounting research : a behind the scenes view of using qualitative research methods
17
Community-Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
16
Enterprise 2.0 - die digitale Revolution der Unternehmenskultur : warum Personalmanager jetzt gefordert sind
16
Entrepreneurship education
16
Handbook of management accounting research ; Vol. 1
16
Knowledge management and e-learning
16
Virtual environments for corporate education : employee learning and solutions
16
Business schools under fire : humanistic management education as the way forward
15
Contextual perspectives
15
Cutting-edge social media approaches to business education : teaching with LinkedIn, Facebook, Twitter, Second Life, and blogs
15
E-Learning-Management
15
Online-PR im Web 2.0 : Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
15
Organizations and social networking : utilizing social media to engage consumers
15
The Routledge companion to digital consumption
15
Web 2.0 : the business model
15
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Die Integration von Social Media in formelles und informelles
Lernen
Jenewein, Thomas
- In:
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und …
,
(pp. 93-107)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230178
Saved in:
2
Experiential
learning
using social media in international business education
Henríquez Parodi, Massiel Carolina
;
Alon, llan
- In:
The Palgrave handbook of learning and teaching …
,
(pp. 111-134)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012103745
Saved in:
3
Digital disruption : a transformation in graduate management online education
Thomas, Dwight Robert
- In:
Phantom ex machina : digital disruption's role in …
,
(pp. 223-233)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012163518
Saved in:
4
Developing a grassroots cross-cultural partnership to enhance student experiences
Pentina, Iryna
;
Guilloux, Véronique
- In:
Cases on innovations in educational marketing : …
,
(pp. 183-195)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009406212
Saved in:
5
Key success factors of using social media as a
learning
tool
Kofinas, Alexander K.
;
Al-Shawakbeh, Abdallah
;
Lim, …
- In:
Analyzing the strategic role of social networking in …
,
(pp. 267-282)
.
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011531100
Saved in:
6
Facilitating e-
learning
with social software : attitudes and usage from the student's point of view
Bernsteiner, Reinhard
;
Ostermann, Herwig
;
Staudinger, Roland
- In:
Knowledge networks : the social software perspective
,
(pp. 237-256)
.
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003778465
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7
Nachhaltiges
Lernen
durch Online-Communities : eine empirische Untersuchung zur Lernmotivation und Lebensbewältigung durch die Studyblr-Community
Hoang Long Nguyen
;
Teichert, Angela
- In:
Nachhaltigkeit im interdisziplinären Kontext : …
,
(pp. 85-103)
.
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011964136
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8
Lernen
in der Informationsgesellschaft : mediengestütztes
Lernen
im Zentrum einer neuen Lernkultur
Lang, Norbert
- In:
E-Learning : die Revolution des Lernens gewinnbringend …
,
(pp. 23-42)
.
2003
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003769917
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9
The Open
Learning
Loop : an integrated approach for rapid development and timeley supply of
learning
courses
Malzahn, Nils
;
Scholl, Hartmut
;
Ziebarth, Sabrina
; …
- In:
Competence management for open innovation : tools and …
,
(pp. 191-203)
.
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008935949
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10
Lernen
2.0 in der Finanzbranche
Stoller-Schai, Daniel
- In:
Personalentwicklung 2.0 : Lernen, Wissensaustausch und …
,
(pp. 109-129)
.
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009230172
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1
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