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17
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Aufsatz im Buch
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Aufsatz in Zeitschrift
2,406
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534
Graue Literatur
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Non-commercial literature
487
Working Paper
365
Hochschulschrift
330
Arbeitspapier
326
Collection of articles of several authors
259
Sammelwerk
259
Thesis
238
Lehrbuch
149
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144
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Ratgeber
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Sammlung
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29
Reprint
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Bibliographie
27
Glossar enthalten
24
Glossary included
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Conference paper
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22
Rezension
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Handbuch
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Frey, Bruno S.
9
Belz, Christian
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Esch, Franz-Rudolf
6
Pelsmacker, Patrick de
5
Stutzer, Alois
5
Zoltners, Andris A.
5
Lane, Nikala
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Lorimer, Sally E.
4
Sinha, Prabhakant
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Binckebanck, Lars
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Cravens, David W.
3
Diehl, Sandra
3
Fischer, Alexander
3
Frey, Dieter
3
Grunert, Klaus G.
3
Günther, Ullrich
3
Krafft, Manfred
3
Loewenstein, George F.
3
Moser, Klaus
3
Nerdinger, Friedemann W.
3
Rosenstiel, Lutz von
3
Terlutter, Ralf
3
Vlaev, Ivo
3
Wärneryd, Karl Erik
3
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The Cambridge handbook of psychology and economic behaviour
20
Happiness, economics and politics : towards a multi-disciplinary approach
15
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
12
Sales management : a multinational perspective
9
The Oxford handbook of strategic sales and sales management
9
A research agenda for economic psychology
7
Der Mensch im Mittelpunkt wirtschaftlichen Handelns : Tagungsband zur 15. Fachtagung der "Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie", Ludwigshafen, 10. - 11. Juli 2009
7
Selling modernity : advertising in twentieth-century Germany
7
Strategic sales and strategic marketing
7
Konsumentenforschung : gewidmet Werner Kroeber-Riel zum 60. Geburtstag
6
Psychology of decision making in economics, business and finance
6
Wirtschaftspsychologie
6
Wirtschaftspsychologie : mit 21 Tabellen
6
Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg : Tagungsband zur 16. Fachtagung der "Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie", Stuttgart, 11. bis 12. Februar 2011 ; ["Wirtschaftspsychologie und Organisationserfolg" - so lautete das Motto der 16. Fachtagung der Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie (GWPs), die am 11. und 12. Februar 2011 durch die FernHochschule Riedlingen ausgerichtet wurde]
6
Bringing technology to market: trends, cases, solutions
5
Finanzpsychologie
5
Marktpsychologie
5
The psychological science of money
5
Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers
4
Essays on economic psychology
4
Handbook of research on effective advertising strategies in the social media age
4
The Sage handbook of advertising
4
The changing roles of advertising : [extended versions of papers presented at the 11th ICORIA (International Conference on Research in Advertising) Stockholm, Sweden in June 2012]
4
Aktuelle Themen der Wirtschaftspsychologie ; Bd. 1
3
Breaking new ground in theory and practice
3
Die Praxis des Verkaufs : Vertriebssteuerung, Pre-Sales, Sales, Key-Account-Management
3
Exotic preferences : behavioral economics and human motivation
3
Handbook of research on international advertising
3
Kellogg on marketing
3
Neue Ansätze in Markenforschung und Markenführung
3
Schauplätze dreidimensionaler Markeninszenierung : innovative Strategien und Erfolgsmodelle erlebnisorientierter Begegnungskommunikation ; Brand Parks, Museen, Flagship Stores, Messen, Events, Roadshows
3
Sozialpsychologie und Ökonomie : Beiträge des 25. Hamburger Symposions zur Methodologie der Sozialpsychologie
3
The evolution of brands : from signals of quality to storehouses of trust
3
The role of affect in consumer behavior : emerging theories and applications
3
Verkaufen nach der Krise : vertriebliche Erfolgspotenziale der Zukunft nutzen - Strategien und Tipps aus Forschung, Beratung und Praxis
3
Visual marketing : from attention to action ; [outgrowth of the Visual Marketing Conference that was organized at the University of Michigan in May 2005]
3
Work, organizational, and business psychology : an introductory textbook
3
Clusters, networks, and innovation
2
Cognition, rationality, and institutions
2
Coopetition strategy : theory, experiments and cases
2
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Fattori sociali intangibili rilevanti per i processi economici
Kindleberger, Charles Poor
- In:
Istituzioni e mercato nello sviluppo economico : saggi …
,
(pp. 99-116)
.
1990
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001278802
Saved in:
2
Economics and psychology
Raaij, Willem Fred van
- In:
Companion to contemporary economic thought
,
(pp. 797-811)
.
1991
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001278888
Saved in:
3
Social intangibles relevant for economic processes
Kindleberger, Charles Poor
- In:
Market and institutions in economic development : …
,
(pp. 87-101)
.
1993
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001282507
Saved in:
4
Economic psychology and telecommunications research
Wärneryd, Karl Erik
- In:
Essays on economic psychology
,
(pp. 133-152)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287424
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5
Psychological aspects of strategic management
Grunert, Klaus G.
- In:
Essays on economic psychology
,
(pp. 109-131)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287425
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6
Cognition and economic psychology
Grunert, Klaus G.
- In:
Essays on economic psychology
,
(pp. 91-108)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287426
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7
Psychology + economics
Wärneryd, Karl Erik
- In:
Essays on economic psychology
,
(pp. 31-52)
.
1994
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8
Ökonomie und Psychologie : die wirtschaftswissenschaftliche Perspektive
Frey, Bruno S.
- In:
Stand und Entwicklung der Finanzpsychologie : …
,
(pp. 107-120)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287737
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9
Das ökonomische Modell aus psychologischer Sicht
Frey, Dieter
- In:
Stand und Entwicklung der Finanzpsychologie : …
,
(pp. 65-106)
.
1994
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001287738
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10
Funktionen, Erfolgsbedingungen und Psychostrategie von Handels- und Gattungsmarken
Schenk, Hans-Otto
- In:
Handelsmarken : Entwicklungstendenzen und …
,
(pp. 71-96)
.
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001297658
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