Showing 1 - 10 of 611
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000164960
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722730
The purpose of this book is to explore the ways that industries, under the pressures of global competition, balance sustained industrial competitiveness and robustness against major disasters. The book focuses mainly on the impact of disasters on supply chains for manufactured (mainly tradable)...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793603
Persistent link: https://www.econbiz.de/10002151530
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904027
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009512373
Contents: Part I. Measurement of financial-sector competition -- 1. Market power: competition among measures / Sherrill Shaffer and Laura Spierdijk -- 2. The Panzar-Rosse revenue test and market power in banking: an empirical illustration / Sherrill Shaffer and Laura Spierdijk -- 3. Adapting...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251712
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012438377
Das strategische Marketing zielt - im Gegensatz zum operativen - auf die Gewinnung und Erhaltung dauerhafter Wettbewerbsvorteile. In einem sehr dynamischen Wettbewerbsumfeld, getrieben von immer stärker individualisierten Kundenbedürfnissen, lassen sich Wettbewerbsvorteile nur noch erzielen,...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012138685
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000645214